Preluare maratonulolteniei.ro
 
Nu există mândrie mai mare decât confirmarea faptului că, de-a lungul celor 11 ediții, Maratonul Olteniei reprezintă mai mult decât un eveniment sportiv. Acesta este o realitate care a schimbat comportamente și care reunește astăzi o comunitate puternică de iubitori de natură, mișcare și fapte bune. 
 
Vă invităm, așadar, să parcurgeți alături de noi conversația pe care am avut-o cu Corneliu Bodea, CEO-ul Adrem, omul care ne-a stat alături încă de la început. 
 
1. Sunteți un susținător important al evenimentului nostru de câțiva ani buni. Ce v-a #MOtivat să vă implicați? 
 
Suntem alături de Maratonul Olteniei și de partenerul nostru, Grupul CEZ în România, încă de la prima ediție și de aceea a devenit un eveniment de tradiție în Adrem. În fiecare an am colegi care revin în cursele din competiție, dar și colegi care participă pentru prima dată și își testează limitele și reziliența.  
 
Motivația a crescut odată cu dorința de schimbare și cu faptul că ne redefinim noțiunea de confort. Până de curând, la nivel de societate, înțelegeam prin confort să avem, de exemplu, o mașină personală cu care să ne deplasăm, lucru care a condus în timp la orașe tot mai poluate. Faptul că trăim în mod direct efectele unor orașe sufocate de noxe, lucru care ne afectează sănătatea, ne-a determinat să redefinim conceptul. Confort înseamnă acum să poți respira aer curat chiar și într-un oraș cu câteva sute de mii de locuitori, să poți ieși la o alergare fără să simți o senzație de sufocare. Înțelegem confortul ca o stare de bine în mod obligatoriu în armonie cu ce este în jurul nostru și cu natura, pentru că suntem într-o relație de interdependență. 
 
2. An de an, o parte din angajații dumneavoastră acceptă provocarea de a parcurge curse de trail run sau MTB. Cum ați reușit să încurajați sportul în aer liber în cadrul companiei? 
 
În Adrem suntem obișnuiți cu o viață mai dinamică, pentru că mulți dintre electricieni, cititorii de contoare, inginerii și managerii noștri de proiect lucrează adesea în teren. Este natura profesiei lor, să meargă acolo unde se desfășoară lucrările sau unde sunt abonații. Suntem o echipă bine sudată, cel puțin eu așa simt, și observ că Maratonul Olteniei este văzut de colegii mei ca un prilej de teambuilding. Poate doar la Trail Run să avem un spirit competitiv, pentru că acolo se înscriu și angajați cu experiență în maratoane. Dar la MTB cea mai mare bucurie a lor este să pedaleze împreună. Cred că este un mix bun între această manifestare a unui spirit de echipă și plăcerea de a-ți lua energie din natură, prin sport. 
 
3. Înainte de toate, Maratonul Olteniei este un eveniment prin care, alături de parteneri și de sportivi, susținem niște cauze sociale care au nevoie de sprijin. De ce credeți că este important ca mediul privat să își asume un rol activ în soluționarea diferitelor provocări cu care se confruntă o comunitate? 
 
Comunitățile locale sunt foarte importante pentru noi, mai ales că lucrăm în toată țara. Avem sedii în 18 județe și peste 1000 de angajați, ceea ce înseamnă că ne preocupă puternic ce se întâmplă în comunitățile unde operăm și în care trăiesc colegii noștri, clienții, partenerii Adrem. Nici mediul privat și nici noi, individual, nu existăm separat de comunitate, de aceea asumarea unui rol activ în rezolvarea acestor probleme este ceva firesc.  
 
În calitate de CEO am o responsabilitate față de bunăstarea angajaților mei, care este în mod direct legată de succesul afacerii noastre. Afacerea nu ar avea succes dacă nu am putea să o susținem prin resursele din comunități – în primul rând, oamenii – și dacă nu ar exista un progres spre care acestea să tindă. Spre exemplu, soluțiile de energie verde pe care le oferim sunt rezultatul unor nevoi exprimate pentru eficiență energetică, electromobilitate, consum inteligent și sustenabil. Deci nu putem exista unii fără alții și atunci avem o responsabilitate clară față de dezvoltarea comunității. 
 
Citește mai mult pe maratonulolteniei.ro