Activitatea de citire contoare de energie electrică se realizează din 2008 de către Adrem Invest, în parteneriat cu CEZ România.
București, 27 ianuarie 2015 – Adrem Invest, parte a grupului ABBC, este o companie 100% românească, ce oferă servicii integrate în domeniul distribuției energiei electrice, gazelor naturale, cât și energiei obținute din surse regenerabile, precum citirea contoarelor de energie electrică și gaze naturale, administrare grupuri de măsură a energiei electrice, servicii de întreținere, reparații complexe și intervenții accidentale a rețelelor electrice de distribuție a energiei electrice și a posturilor de transformare, soluții de eficiență energetică privind iluminatul public pentru municipalități, soluții de eficiență energetică pentru consumatori industriali, servicii de mentenanță a parcurilor fotovoltaice, verificare contoare de energie electrică, antreprenoriat general.
Activitatea de citire a contoarelor de energie electrică se află în portofoliul Adrem Invest din 2008 și este realizată până în prezent cu un număr de 200 de cititori cu o vastă experiență în domeniu, care își desfășoară activitatea în zona Olteniei, în județele Dolj, Olt, Gorj, Vâlcea, Argeș, Mehedinți, Teleorman. Serviciul este dedicat unui număr de peste 1,4 mil de clienți aparținând partenerului Adrem Invest, CEZ Distribuție.
Din ianuarie 2012, consumul de energie electrică este estimat lunar de către CEZ România, iar regularizarea consumului se face prin citirea contorului de către angajații Adrem Invest, cu o periodicitate de aproximativ 3 luni pentru clienții casnici din mediul urban și 6 luni pentru clienții casnici din mediul rural, clienții casnici și agenți economici mici. Mai mult, din luna aprilie 2014, citirea contoarelor de energie electrică se realizează cu și mai multă acuratețe. Pe lângă citirea clasică a indexului de consum, angajații Adrem Invest fotografiază indexul citit cu ajutorul terminalului mobil cu care sunt dotați(PDA).
“Strategia noastră este bazată pe dezvoltarea de parteneriate pe termen lung, iar fiecare acțiune pe care o derulăm este orientată către clientul direct și beneficiarii săi, succesul proiectelor în care ne implicăm fiind parte din succesul nostru. Un exemplu îl reprezintă soluțiile noastre de eficientizare a procesului de citire a grupurilor de măsură, serviciu pe care l-am îmbunătățit constant în cei peste 6 ani de colaborare cu CEZ Distribuție. Compania noastră a investit în dezvoltarea unui sistem complet automatizat – myAvis, care exclude folosirea hârtiei în cadrul procesului de cititre. Informațiile sunt introduse în dispozitivul mobil, prelucrate și transmise partenerilor de la CEZ în vederea facturării.”a declarat Florin Ciobanu, director general Adrem Invest.
Programarea datelor și intervalelor orare pentru citirea contoarelor de energie electrică este stabilită pe criterii de eficiență economică, pe zone de lucru, prin optimizarea traseelor cititorilor. Consumatorii de energie electrică sunt informați de intervalul de citire prin intermediul facturii emise de partenerul nostru CEZ, iar în preajma vizitei, se plasează înștiințări în locuri vizibile, la intrarea în imobilele clienților, în care se menționează din nou perioada în care se va efectua citirea contoarelor de energie electrică.
În situația în care contorul electric se află la limita de proprietate, clientul nu este solicitat pentru citirea indexului, existând astfel un confort sporit pentru acesta. Dacă contorul de energie electrică se află însă în incinta proprietății clientului și acesta nu este la destinație la data vizitei, va primi un formular de aviz în care se menționează datele de contact ale citiorului, data revizitării și intervalul orar. Colaborarea între cititorul de contor și client este esențială, cel din urmă având responsabilitatea în acest caz să contacteze angajatul Adrem Invest în intervalul determinat de zile aferent valabilității comenzii de citire, acesta deplasându-se ulterior și efectuând citirea. În cazul în care nu s-a efectuat citirea în intervalul determinat, și clientul contactează cititorul după închiderea comenzii, angajații Adrem Invest nu pot da curs solicitării acestuia decât printr-o comandă de citire suplimentară, primită de la CEZ, comandă pe care compania CEZ o emite doar la solicitarea clientului.
“Programul de lucru al angajaților noștri este unul normal, avem însă flexibilitatea de a ne adapta nevoilor clienților și suntem mereu în contact cu ei. De peste 20 de ani, livram servicii bazate pe responsabilitate, rigurozitate și profesionalism, și este foarte important pentru noi ca succesul proiectelor pe care le derulăm pentru partenerii noștri să se reflecte în gradul de satisfacție al beneficiarilor acestora – consumatorii finali.”a declarat Florin Ciobanu, director general Adrem Invest.