Reabilitarea liniei C.F. Frontieră – Curtici – Simeria, parte componentă a coridorului IV Pan Eruopean pentru circulația trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h
Tronson 2A: Km614 – CAP Y Barzava
Tronsonul 2B: CAP y Barzava – CAP Y ILTEU
COMPANIE: Adrem Engineering
Domeniu: SCADA
Client: Siemens Mobility
DESCRIERE PROIECT:
Sistemul de Teleconducere DEF ARAD destinat comenzii și controlului prin dispeceratul energetic feroviar DEF a instalațiilor feroviare, reprezintă un sistem unitar integrat, redundant, bazat pe o arhitectură hardware și software deschisă, prin utilizarea echipamentelor de tip numeric dedicate aplicațiilor SCADA/EMS.
Sistemul implementat la nivelul dispeceratului are o structură logică diferențiată pe patru niveluri:
Astfel, la finalizarea proiectului, în Dispeceratul Arad se vor prelua în Sistemul de Teleconducere, gările și posturile de secționare aferente tronsonului Frontieră – km 614 precum și a substațiilor Sofronea, Vărădia și Radna.