Articol scris de Corneliu Bodea, CEO al Adrem si Presedinte CRE pentru Republica.ro


Dinamica este foarte rapidă și vedem zilnic cum coloși dispar fiind înlocuiți de start-up-uri crescute pe conceptul de sustenabilitate și alimentate de valul de schimbări tehnologice. Conceptul tradițional de susținere bazată pe resurse a afacerilor este înlocuit de un concept bazat pe susținerea consumatorilor, a societății care din ce în ce mai bogată, deține astăzi resursele și decide să le aloce celui mai responsabil.

 
Alinierea armonioasă a obiectivelor cu care suntem obișnuiți cu cele ce vor ține de asigurarea unei activități sustenabile va reprezenta o provocare, mai ales atunci când unele dintre acestea vor fi în antiteză. Conceptul de sustenabilitate în modul în care ne dezvoltăm și conducem afacerile trebuie să fie susținut de la nivelul cel mai înalt al organizației și anume acționariatul și board-ul companiilor

 
Este necesară o transformare profundă care ține de cultură și este nevoie de un leadership autentic care să angreneze energiile oamenilor. Schimbarea de mindset este cel mai greu de înfăptuit și are la bază trei ingrediente: credința, contribuția și recompensa. Companiile trebuie să considere această transformare de paradigmă ca pe o șansă pentru a putea păși în societatea viitorului, o șansă de a exista și de a face față revoluției tehnologice ce angrenează societatea într-o dinamică profundă ce are puterea unui uragan, la nivel politic, economic, social

 
Citește tot articolul pe republica.ro