SPECIALIST RESURSE UMANE   – Adrem

SPECIALIST RESURSE UMANE  

18 aprilie 2024 SPECIALIST RESURSE UMANE   Bucuresti aplică

SPECIALIST RESURSE UMANE

 

Locatie: București

Studii: Superioare finalizate

Experiență: Minimum 2 ani experiență pe o poziție similară

 

Cunoștințe și abilități:

  • Cunoștințe solide în domeniul Resurselor Umane;
  • Cunoașterea principiilor și procedurilor legate de angajarea personalului, evaluare, dezvoltare, compensații și beneficii, relații de muncă;
  • Cunoștințe în utilizarea softurilor de salarii (Colorful);
  • Cunoștințe avansate privind legislația muncii;
  • Cunoștințe de limba engleză nivel mediu;
  • Cunoștințe avansate de operare PC (MS Office);
  • Permis de conducere categoria B prezintă avantaj;

Competențe:

  • Abilitate decizională
  • Planificare și organizare
  • Orientare spre rezultate
  • Rezistență la stres
  • Managementul timpului
  • Comunicare
  • Atenție la detalii
  • Capacitate de analiză și sinteză.

 

Descrierea job-ului:

  • Se ocupă de obținerea tuturor documentelor necesare angajării, ține legătura cu noul angajat, respectiv viitorul superior al acestuia.
  • Se asigură că toată documentația aferentă procesului de angajare și inducție, ulterioare procesului de selecție, este complete.
  • Intocmește documentele legate de angajarea, modificarea și încetarea contractului individual de muncă, conform procedurilor interne, cu respectarea Codului Muncii și a legislației în vigoare.
  • Efectuează înregistrări și transmiteri în Revisal (contracte, acte adiționale, încetări).
  • Gestionează dosarele de personal ale salariaților, atât fizic, cât și pe server, având grijă ca acestea să fie complete.
  • Planifică și coordonează procesul de inducție al noilor angajați, pentru a facilita integrarea acestora în companie, urmărind evoluția acestora, din punct de vedere a performanțelor profesionale și adaptabilitatea acestora la cerințele companiei.
  • Programează noii angajați la controlul de medicina muncii pentru angajare; la nevoie, acordă suport coordonatorilor/managerilor în efectuarea controlului medical periodic.
  • Participă la elaborarea programelor de formare profesională conform solicitărilor managerilor de departamente.
  • Organizează cursurile de perfecționare interne și externe.
  • Participă la elaborarea, respectiv reactualizarea fișelor de post (ori de căte ori este nevoie).
  • Transmite către AJOFM situațiile referitoare la posturile vacante, respectiv ocuparea acestora.
  • Menține actualizată baza de date.
  • Intocmeşte rapoarte lunare standard.
  • Redactează și centralizează documente specifice departamentului de resurse umane legate de activitățile de recrutare, angajare, inducție, training și dezvoltare;
  • Arhivează dosarele de personal ale angajaților, asigurându-se că toate documentele legate de încetarea activității sunt complete;
  • Intocmeşte liste și rapoarte cu privire la angajați.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant;
  • Bonusuri pentru performanță;
  • Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
  • Atmosfera benefică dezvoltării profesionale și personale.

 

trimite-ne mesajul
de intenție împreună cu cv-ul tău.

Trimite-ne scrisoare prin poștă la adresa:

Str. Emanoil Porumbaru, nr. 93-95, etaj 3, Sector 1, Bucuresti – în atenția Departamentului de Resurse Umane