SPECIALIST OFERTARE SCADA ȘI AUTOMATIZĂRI – Adrem

SPECIALIST OFERTARE SCADA ȘI AUTOMATIZĂRI

15 aprilie 2025 SPECIALIST OFERTARE SCADA ȘI AUTOMATIZĂRI București aplică

SPECIALIST OFERTARE SCADA ȘI AUTOMATIZĂRI

Locație: București

Experiență: Experiență de minimum 1 an pe un post similar, în domeniul de ofertare: stații de transformare, posturi de transformare și sisteme de automatizări.

Studii: Studii superioare finalizate cu diplomă de licență, specialitate Electronică, Electrotehnică, Energetică, Automatică sau Informatică.

Cunoștințe și competențe:

  • Cunoștințe despre sistemele de automatizări în domenii precum: energie electrică, petrol și gaze, apă și canalizare, termoficare etc.;
  • Cunoștințe despre sistemele de comandă, control și protectie stații de înaltă tensiune;
  • Cunoștințe solide de bazele electrotehnicii;
  • Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Cunoștințe avansate de limba engleză;
  • Spirit de inițiativă, creativitate și flexibilitate;
  • Bune abilități de organizare și gestionare a timpului; un nivel ridicat de etică de lucru și integritate morală;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Abilități de negociere a ofertelor;
  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Capacitatea de a lucra în echipă;
  • Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, flexibilitate la schimbările de strategie;
  • Execuția lucrărilor la termenul și calitatea cerută;
  • Permis de conducere cat. B.

 

Descrierea postului:

  • Analizează cerințele proiectului (Caietul de sarcini, Fișa de date, Lista de echipamente).
  • Efectuează vizite în teren pentru corelarea cerințelor din Caietul de sarcini cu situația existentă.
  • Propune soluții tehnice optimizate d.p.d.v tehnic, aferente sistemelor de automatizare la cheie, și pentru oportunitățile ce aparțin domeniului de activitate.
  • Elaborează propunerea tehnică și comercială pentru sistemele de automatizare, precum și sistemele de comandă, control și protecție.
  • Analizează d.p.d.v tehnic ofertele primite din piață și stabilește soluții optime.
  • Propune echipamente/soluții în scopul dezvoltării și perfecționării domeniului de activitate al companiei.
  • Participă la ședințele cu clientul final, pentru adaptarea soluțiilor tehnice propuse.
  • Oferă suport echipei de execuție pe parcursul derulării proiectelor.
  • Studiază documentația de ofertare primită și corelează specificațiile caietelor de sarcini cu specificațiile tehnice ale echipamentelor disponibile pe piață;
  • Se consultă cu clienții, furnizorii și personalul din alte departamente în scopul elaborării estimărilor.
  • Elaborează lista cu cereri de oferte, pentru lucrări și materiale necesare ofertării, către departamente interne și/sau către subcontractori.

 

  • Propune soluții tehnice de automatizare și prezintă clienților proiectele propuse;
  • Colaborează cu departamentul de proiectare pentru a întocmi o soluție tehnică eficientă și optimizată din punct de vedere tehnic și comercial.
  • Elaborează oferta tehnică și comercială aferentă echipamentelor electrice.
  • Participă la prezentarea ofertei către beneficiar sau reprezentantul acestuia și apoi participă la toate etapele de negociere a ofertei.
  • Asigură transferul complet al informațiilor din faza de ofertare către mangerul de proiect/ responsabilul cu urmărirea lucrării.
  • Analizează și actualizează periodic costurile standard rezultate în scopul îmbunătățirii permanente a ofertelor întocmite pe baza estimărilor propuse.
  • Transmite recomandări pentru strategia de reducere a costurilor de execuție.
  • Construiește propria bază de date cu furnizori de materiale sau echipamente electrice și subcontractori (diverse specialități).

Te așteptăm în echipa noastră cu:

  • Pachet de salarizare motivant (salariu, tichete de masă, bonus de performanță);
  • Concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă;
  • Decontarea parțială a biletului de vacanță;
  • Tichete cadou pentru momente speciale (Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie etc.);
  • Asigurare medicală privată pentru siguranța ta;
  • Zile libere plătite pentru evenimente importante: căsătorie, nașterea unui copil, decesul unui membru al familiei, etc.;
  • Creștere profesională continuă prin oferirea de training intern, acces la diverse cursuri relevante în domeniu;
  • Mediu profesional dinamic;
  • Logistica necesară desfășurării activității.

 

 

trimite-ne mesajul
de intenție împreună cu cv-ul tău.