SPECIALIST OFERTARE
Locație: București
Studii: Studii superioare finalizate cu diplomă de licență, specialitate Electronică, Electrotehnică, Energetică, Automatică sau Informatică.
Experiență: Experiență de minimum 1 an pe un post similar, în domeniul de ofertare: stații de transformare, posturi de transformare și sisteme de automatizări.
Cunoștințe și competențe:
- Cunoștințe despre sistemele de automatizări în domenii precum: energie electrică, petrol și gaze, apă și canalizare, termoficare etc.;
- Cunoștințe despre sistemele de comandă, control și protectie stații de înaltă tensiune;
- Cunoștințe solide de bazele electrotehnicii;
- Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Cunoștințe avansate de limba engleză;
- Spirit de inițiativă, creativitate și flexibilitate;
- Bune abilități de organizare și gestionare a timpului; un nivel ridicat de etică de lucru și integritate morală;
- Bune abilități de comunicare;
- Abilități de negociere a ofertelor;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Capacitatea de a lucra în condiții de stres și în echipă;
- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, flexibilitate la schimbările de strategie;
- Execuția lucrărilor la termenul și calitatea cerută;
- Permis de conducere cat. B.
Descrierea postului:
- Analizează cerințele proiectului (Caietul de sarcini, Fișa de date, Lista de echipamente).
- Efectuează vizite în teren pentru corelarea cerințelor din Caietul de sarcini cu situația existentă.
- Propune soluții tehnice optimizate d.p.d.v tehnic, aferente sistemelor de automatizare la cheie, și pentru oportunitățile ce aparțin domeniului de activitate.
- Elaborează propunerea tehnică și comercială pentru sistemele de automatizare, precum și sistemele de comandă, control și protecție.
- Analizează d.p.d.v tehnic ofertele primite din piață și stabilește soluții optime.
- Propune echipamente/soluții în scopul dezvoltării și perfecționării domeniului de activitate al companiei.
- Participă la ședințele cu clientul final, pentru adaptarea soluțiilor tehnice propuse.
- Oferă suport echipei de execuție pe parcursul derulării proiectelor.
- Studiază documentația de ofertare primită și corelează specificațiile caietelor de sarcini cu specificațiile tehnice ale echipamentelor disponibile pe piață;
- Se consultă cu clienții, furnizorii și personalul din alte departamente în scopul elaborării estimărilor.
- Elaborează lista cu cereri de oferte, pentru lucrări și materiale necesare ofertării, către departamente interne și/sau către subcontractori.
- Propune soluții tehnice de automatizare și prezintă clienților proiectele propuse;
- Colaborează cu departamentul de proiectare pentru a întocmi o soluție tehnică eficientă și optimizată din punct de vedere tehnic și comercial.
- Elaborează oferta tehnică și comercială aferentă echipamentelor electrice.
- Participă la prezentarea ofertei către beneficiar sau reprezentantul acestuia și apoi participă la toate etapele de negociere a ofertei.
- Asigură transferul complet al informațiilor din faza de ofertare către mangerul de proiect/ responsabilul cu urmărirea lucrării.
- Analizează și actualizează periodic costurile standard rezultate în scopul îmbunătățirii permanente a ofertelor întocmite pe baza estimărilor propuse.
- Transmite recomandări pentru strategia de reducere a costurilor de execuție.
- Construiește propria bază de date cu furnizori de materiale sau echipamente electrice și subcontractori (diverse specialități).
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Bonus de performanţă;
- Bonus de Paște și Crăciun;
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
- Beneficii non-financiare: certificări, traininguri de specialitate.