RESPONSABIL ACHIZIȚII – Adrem

RESPONSABIL ACHIZIȚII

03 noiembrie 2025 RESPONSABIL ACHIZIȚII București aplică

RESPONSABIL ACHIZIȚII
Locație: București
Studii: Studii superioare
Experienţă: Minimum 2 ani experienţă în domeniu, pe un post similar

Cunoştinţe şi abilităţi:
• Bune abilităţi de comunicare;
• Buna planificare si organizare;
• Orientare spre client și rezultate;
• Buna gestiune a timpului si rezistenta la stres;
• Abordare antreprenoriala a sarcinilor;
• Bune cunoştinţe de Limba Engleză (citit, scris, vorbit);
• Cunostinte MS Office (accent Excel, Word și Outlook).

Descrierea postului:
• Asigură achiziția și aprovizionarea eficientă și eficace cu produse, servicii și lucrări;
• Asigură buna execuție a comenzilor/contractelor (organizează activitatea de transport și recepție a materialelor, dacă este cazul);
• Asigură fluxul de documente necesare executării comenzilor și contractelor și arhivarea lor conform procedurilor interne;
• Asigură realizarea indicatorilor de performanță stabiliți;
• Întocmește rapoartele cerute, în mod corect și la timp.
• Participă la proiecte specifice sau care implică aria de activitate.

Te așteptăm în echipa noastră cu:
• Pachet de salarizare motivant (salariu, tichete de masă, bonus de performanță);
• Concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă;
• Decontarea parțială a biletului de vacanță;
• Tichete cadou pentru momente speciale (Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie etc.);
• Asigurare medicală privată;
• Zile libere plătite pentru evenimente importante: căsătorie, nașterea unui copil, decesul unui membru al familiei, etc.;
• Creștere profesională continuă prin oferirea de training intern, acces la diverse cursuri relevante în domeniu;
• Mediu profesional dinamic;
• Logistica necesară desfășurării activității.

trimite-ne mesajul
de intenție împreună cu cv-ul tău.