MANAGER VÂNZĂRI CLIENȚI CASNICI – Adrem

MANAGER VÂNZĂRI CLIENȚI CASNICI

22 mai 2024 MANAGER VÂNZĂRI CLIENȚI CASNICI Bucuresti aplică

MANAGER VÂNZĂRI CLIENȚI CASNICI

 

Locație: București

Studii: Superioare tehnice specializarea electronică, electrotehnică, energetică, automatizări sau

similar.

Experiență: minimum 2 ani pe un post similar

 

Cunoștințe și abilități:

  • Cunoștințe avansate în sisteme și soluții fotovoltaice
  • Cunoștințe avansate în domeniul noilor tehnologii de generare/ cogenerare energie, surse regenerabile și eficiență energetică;
  • Cunoștințe avansate privind piața energetică din Romania, a companiilor care activează în domeniu, precum și a potențialilor clienți pentru soluțiile specifice promovate;
  • Cunoștințe solide privind tehnicile de promovare a produselor, a tehnicilor de vânzare și negociere
  • Cunoștințe solide privind activitatea, strategia și piețele pe care activează clienții;
  • Cunoștințe solide privind procesele tehnice și de business ale clienților alocați;
  • Cunoștințe solide în Contract Management și Account Management;
  • Cunoștințe generale privind legislația în domeniul organizării licitațiilor publice;
  • Cunoștințe generale de Project Management;
  • Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Cunoștințe avansate de limba engleză (citit, scris, vorbit);
  • Permis de conducere categoria B.
  • Abilitate decizională
  • Planificare și organizare
  • Managementul riscurilor
  • Orientare spre Client;
  • Inițiativă;
  • Orientare spre rezultate;
  • Rezistență la stres;
  • Perseverență;
  • Managementul Timpului;
  • Comunicare;

 

 

Responsabilități:

 

  • Ințelege produsele și serviciile companiei astfel încât să poată evidenția principalele avantaje și beneficii pentru client;
  • Promovează și vinde produsele și serviciile companiei în vederea îndeplinirii planului de vânzări;
  • Identifică permanent noi clienți și găsește oportunități de a prezenta serviciile și produsele companiei în vederea încheierii de contracte;
  • Vizitează regulat clienții pentru întreținerea de bune relații comerciale și identificarea nevoilor clientului; oferă consiliere și răspunsuri prompte la solicitările clienților;
  • Identifică surse de finanțare pentru proiecte și oportunități de vânzare, inițiază demersurile de accesare a fondurilor și răspunde de succesul aplicației de finanțare.
  • Acordă consultanță clienților privind caracteristicile produselor și condițiile de vânzare;
  • Analizează cererea de ofertă primită, generează și participă la ședințele organizate pe parcursul pregătirii ofertelor și transmite clientului oferta tehnică și comercială;
  • Ține legatură cu specialiștii din departamentul tehnic pentru clarificarea detaliilor tehnice aprofundate, acolo unde este cazul;
  • Negociază condițiile contractuale, întocmește și monitoriozează finalizarea contractelor;
  • Identifică și rezolvă problemele apărute în derularea contractelor;
  • Este permanent la curent cu principalii competitori din domeniu, cu produsele şi serviciile oferite de concurență.
  • Participă activ în procesul de furnizare de informații referitoare la concurență;
  • Monitorizează activitatea competiției și tendințele pieței în domeniul de activitate;
  • Intocmește rapoarte privind activitatea desfășurată;
  • Asigură completarea și menținerea la zi a bazei de date a companiei cu clienți și contracte;
  • Menține relația cu clientul pe toată durata derulării contractului;
  • Informează imediat șeful direct la apariția oricărei probleme importante care poate avea impact asupra desfășurării activității sale sau asupra companiei.

 

 

 

 

Beneficii:

  • Pachet salarial competitiv;
  • Bonusuri pentru performanţă;
  • Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
  • Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.

trimite-ne mesajul
de intenție împreună cu cv-ul tău.

Trimite-ne scrisoare prin poștă la adresa:

Str. Emanoil Porumbaru, nr. 93-95, etaj 3, Sector 1, Bucuresti – în atenția Departamentului de Resurse Umane