MANAGER VÂNZĂRI CLIENȚI BUSINESS
Locație: București
Studii: Superioare tehnice specializarea electronică, energetică, automatizări.
Experiență: Minimum 3 ani experiență în vânzări, de preferat în domeniul energetic, soluții
industriale, tehnologii noi etc.
Cunoștințe și abilități:
- Cunoștințe solide privind tehnicile de promovare a produselor, a tehnicilor de vânzare și negociere;
- Cunoștințe avansate privind piața energetică din România, a companiilor care activează în domeniu, precum și a potențialilor clienți pentru soluțiile specifice promovate;
- Cunoștințe avansate în domeniul automatizări și SCADA;
- Cunoștințe avansate în domeniul noilor tehnologii de generare/ cogenerare energie, surse regenerabile și eficiență energetică;
- Cunoștințe avansate în domeniul transmisiilor de date;
- Cunoștințe avansate în domeniul sistemelor informatice și arhitectura acestora;
- Cunoștințe generale privind bazele electrotehnicii și energeticii;
- Cunoștințe solide în Contract Management și Account Management;
- Cunoștințe generale privind legislația în domeniul energetic, surse regenerabile, eficiență energetică;
- Cunoștințe generale privind legislația în domeniul organizării licitațiilor publice;
- Cunoștințe generale de Project Management;
- Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Cunoștințe avansate de limba engleza (citit, scris, vorbit);
- Permis de conducere categoria B.
- Abilitate decizională
- Planificare și organizare
- Managementul riscurilor
- Orientare spre client
- Orientare spre rezultate
- Rezistență la stres
- Managementul timpului
- Comunicare
- Negociere
- Atenție la detalii
- Capacitate de analiză și sinteză.
Responsabilități:
- Promovează și vinde produsele și serviciile companiei în vederea îndeplinirii planului de vânzări;
- Identifică surse de finanțare pentru proiecte și oportunități de vânzare, inițiază demersurile de accesare a fondurilor și răspunde de succesul aplicației de finanțare.
- Vizitează regulat clienții pentru întreținerea de bune relații comerciale și identificarea nevoilor clientului; oferă consiliere și răspunsuri prompte la solicitările clienților;
- Înțelege produsele și serviciile companiei astfel încât să poată evidenția principalele avantaje și beneficii pentru client;
- Identifică permanent noi clienți și găsește oportunități de a prezenta serviciile și produsele companiei în vederea încheierii de contracte;
- Acordă consultanță clienților privind caracteristicile produselor și condițiile de vânzare;
- Analizează cererea de ofertă primită, generează și participă la ședințele organizate pe parcursul pregătirii ofertelor și transmite clientului oferta tehnică și comercială;
- Ține legătura cu specialiștii din departamentul tehnic pentru clarificarea detaliilor tehnice aprofundate, acolo unde este cazul;
- Negociază condițiile contractuale, întocmește și monitorizează finalizarea contractelor;
- Identifică și rezolvă problemele apărute în derularea contractelor;
- Este permanent la curent cu principalii competitori din domeniu, cu produsele și serviciile oferite de concurență. Participă activ în procesul de furnizare de informații referitoare la concurență;
- Monitorizează activitatea competiției și tendințele pieței în domeniul de activitate;
- Întocmește rapoarte privind activitatea desfășurată;
- Asigură completarea și menținerea la zi a bazei de date a companiei cu clienți și contracte;
- Menține relația cu clientul pe toată durata derulării contractului;
- Informează imediat șeful direct la apariția oricărei probleme importante care poate avea impact asupra desfășurării activității sale sau asupra companiei.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Bonusuri pentru performanţă;
- Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
- Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.