MANAGER VÂNZĂRI B2C – Adrem

MANAGER VÂNZĂRI B2C

03 aprilie 2024 MANAGER VÂNZĂRI B2C Bucuresti aplică

MANAGER VÂNZĂRI CLIENȚI CASNICI

Locație: București
Studii: Superioare tehnice specializarea electronică, electrotehnică, energetică, automatizări sau
similar.
Experiență: minimum 2 ani pe un post similar

Cunoștințe și abilități:
• Cunoștințe avansate în sisteme și soluții fotovoltaice
• Cunoștințe avansate în domeniul noilor tehnologii de generare/ cogenerare energie, surse regenerabile și eficiență energetică;
• Cunoștințe avansate privind piața energetică din Romania, a companiilor care activează în domeniu, precum și a potențialilor clienți pentru soluțiile specifice promovate;
• Cunoștințe solide privind tehnicile de promovare a produselor, a tehnicilor de vânzare și negociere
• Cunoștințe solide privind activitatea, strategia și piețele pe care activează clienții;
• Cunoștințe solide privind procesele tehnice și de business ale clienților alocați;
• Cunoștințe solide în Contract Management și Account Management;
• Cunoștințe generale privind legislația în domeniul organizării licitațiilor publice;
• Cunoștințe generale de Project Management;
• Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
• Cunoștințe avansate de limba engleză (citit, scris, vorbit);
• Permis de conducere categoria B.
• Abilitate decizională
• Planificare și organizare
• Managementul riscurilor
• Orientare spre Client;
• Inițiativă;
• Orientare spre rezultate;
• Rezistență la stres;
• Perseverență;
• Managementul Timpului;
• Comunicare;
• Negociere.

Responsabilități:

• Ințelege produsele și serviciile companiei astfel încât să poată evidenția principalele avantaje și beneficii pentru client;
• Promovează și vinde produsele și serviciile companiei în vederea îndeplinirii planului de vânzări;
• Identifică permanent noi clienți și găsește oportunități de a prezenta serviciile și produsele companiei în vederea încheierii de contracte;
• Vizitează regulat clienții pentru întreținerea de bune relații comerciale și identificarea nevoilor clientului; oferă consiliere și răspunsuri prompte la solicitările clienților;
• Identifică surse de finanțare pentru proiecte și oportunități de vânzare, inițiază demersurile de accesare a fondurilor și răspunde de succesul aplicației de finanțare.
• Acordă consultanță clienților privind caracteristicile produselor și condițiile de vânzare;
• Analizează cererea de ofertă primită, generează și participă la ședințele organizate pe parcursul pregătirii ofertelor și transmite clientului oferta tehnică și comercială;
• Ține legatură cu specialiștii din departamentul tehnic pentru clarificarea detaliilor tehnice aprofundate, acolo unde este cazul;
• Negociază condițiile contractuale, întocmește și monitoriozează finalizarea contractelor;
• Identifică și rezolvă problemele apărute în derularea contractelor;
• Este permanent la curent cu principalii competitori din domeniu, cu produsele şi serviciile oferite de concurență.
• Participă activ în procesul de furnizare de informații referitoare la concurență;
• Monitorizează activitatea competiției și tendințele pieței în domeniul de activitate;
• Intocmește rapoarte privind activitatea desfășurată;
• Asigură completarea și menținerea la zi a bazei de date a companiei cu clienți și contracte;
• Menține relația cu clientul pe toată durata derulării contractului;
• Informează imediat șeful direct la apariția oricărei probleme importante care poate avea impact asupra desfășurării activității sale sau asupra companiei.

Beneficii:
• Pachet salarial competitiv;
• Bonusuri pentru performanţă;
• Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
• Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.

trimite-ne mesajul
de intenție împreună cu cv-ul tău.

Trimite-ne scrisoare prin poștă la adresa:

Str. Emanoil Porumbaru, nr. 93-95, etaj 3, Sector 1, Bucuresti – în atenția Departamentului de Resurse Umane