MANAGER LOGISTICĂ
Locație: București
Studii: Studii superioare.
Experienţă: 5 ani experienţă în domeniu, pe un post similar.
Cunoştinţe şi abilităţi:
• Cunoștințe în domeniul administrării flotei auto;
• Cunoștințe tehnice auto;
• Cunoașterea legislației de administrare și utilizare a flotei auto;
• Cunoștințe administrative;
• Cunoașterea legislației de protecția a mediului, protecția muncii și PSI;
• Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, Outlook);
• Permis de conducere categoria B;
• Abilitate decizională;
• Planificare și organizare;
• Orientare spre client;
• Orientare spre rezultate;
• Rezistență la stres;
• Managementul timpului;
• Comunicare;
• Atenție la detalii;
• Capacitate de analiză și sinteză.
Descrierea postului:
• Administrează, coordonează și gestionează funcționarea flotei auto;
• Acționează pentru a conduce și motiva persoanele, atât din cadrul propriei echipe, cât și pe cele aflate în afara acesteia pentru a asigura rezultate superioare;
• Planifică și urmărește activitatea de exploatare a flotei;
• Aplică procedurile interne și propune modificări pentru utilizarea eficientă a flotei. Urmărește respectarea acestora;
• Se asigură de respectarea prevederilor legale în domeniu (siguranța, documente etc.);
• Se asigură de respectarea cerințelor contractuale în relația cu partenerii;
• Se asigură și controlează relațiile de afaceri cu furnizorii;
• Planifică și organizează managementul lanțului de aprovizionare și funcționare a flotei auto pentru gestionarea ciclului de viață și a stării de funcționare;
• Urmărește, analizează și folosește feed-back-ul intern;
• Conlucrează cu celelalte departamente din cadrul grupului, pentru monitorizarea și stabilirea de măsuri care să asigure utilizarea conformp și eficientă a flotei pentru creșterea eficienței operaționale;
• Caută soluții pentru problemele specifice pentru asigurarea continuității, sustenabilității și funcționării corespunzătoare a întregii flote;
• Coordonează activitatea responsabililor de logistică/parc auto;
• Conlucrează cu managementul pentru a asigura utilizarea eficientă și în condiții de siguranță a flotei;
• Coordonează activitatea de întreținere și reparații a autoturismelor companiei și identifică cauzele ce determină costuri și cheltuieli suplimentare, în ultilizarea acestora;
• Intocmește rapoarte specifice periodic și la cerere;
• Urmărește realizarea indicatorilor specifici;
• Colaborează în proiecte care implică flota sau elemente specifice.
Te așteptăm în echipa noastră cu:
• Pachet de salarizare motivant (salariu, tichete de masă, bonus de performanță);
• Concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă;
• Decontarea parțială a biletului de vacanță;
• Tichete cadou pentru momente speciale (Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie etc.);
• Asigurare medicală privată;
• Zile libere plătite pentru evenimente importante: căsătorie, nașterea unui copil, decesul unui membru al familiei, etc.;
• Creștere profesională continuă prin oferirea de training intern, acces la diverse cursuri relevante în domeniu;
• Mediu profesional dinamic;
• Logistica necesară desfășurării activității.