KEY ACCOUNT MANAGER CLIENȚI CASNICI – Adrem

KEY ACCOUNT MANAGER CLIENȚI CASNICI

15 aprilie 2025 KEY ACCOUNT MANAGER CLIENȚI CASNICI București aplică

KEY ACCOUNT MANAGER CLIENȚI CASNICI

 

Locație: București

Studii: Superioare tehnice specializarea electronică, electrotehnică, energetică, automatizări sau

similar.

Experiență: minimum 2 ani pe un post similar

 

Cunoștințe și abilități:

  • Cunoștințe avansate în domeniul noilor tehnologii de generare/ cogenerare energie, surse regenerabile și eficiență energetică;
  • Cunoștințe avansate privind piața energetică din Romania, a companiilor care activează în domeniu, precum și a potențialilor clienți pentru soluțiile specifice promovate;
  • Cunoștințe solide privind tehnicile de promovare a produselor, a tehnicilor de vânzare și negociere
  • Cunoștințe solide privind activitatea, strategia și piețele pe care activează clienții;
  • Cunoștințe solide privind procesele tehnice și de business ale clienților alocați;
  • Cunoștințe solide în Contract Management și Account Management.
  • Cunoștințe generale privind legislația în domeniul organizării licitațiilor publice;
  • Cunoștințe generale de Project Management.
  • Cunoștințe avansate de limba engleză (citit, scris, vorbit) si suita MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Permis de conducere categoria B
  • Abilitate decizională
  • Planificare și organizare
  • Managementul riscurilor
  • Orientare spre client si rezultate;
  • Perseverență;
  • Abilitati de comunicare si negociere;

 

 

Responsabilități:

 

  • Ințelege produsele și serviciile companiei astfel încât să poată evidenția principalele avantaje și beneficii pentru client;
  • Promovează și vinde produsele și serviciile companiei în vederea îndeplinirii planului de vânzări;
  • Identifică permanent noi clienți și găsește oportunități de a prezenta serviciile și produsele companiei în vederea încheierii de contracte;
  • Vizitează regulat clienții pentru întreținerea de bune relații comerciale și identificarea nevoilor clientului; oferă consiliere și răspunsuri prompte la solicitările clienților;
  • Identifică surse de finanțare pentru proiecte și oportunități de vânzare, inițiază demersurile de accesare a fondurilor și răspunde de succesul aplicației de finanțare.
  • Acordă consultanță clienților privind caracteristicile produselor și condițiile de vânzare;
  • Analizează cererea de ofertă primită, generează și participă la ședințele organizate pe parcursul pregătirii ofertelor și transmite clientului oferta tehnică și comercială;
  • Ține legatură cu specialiștii din departamentul tehnic pentru clarificarea detaliilor tehnice aprofundate, acolo unde este cazul;
  • Negociază condițiile contractuale, întocmește și monitoriozează finalizarea contractelor;
  • Identifică și rezolvă problemele apărute în derularea contractelor;
  • Este permanent la curent cu principalii competitori din domeniu, cu produsele şi serviciile oferite de concurență.
  • Participă activ în procesul de furnizare de informații referitoare la concurență;
  • Monitorizează activitatea competiției și tendințele pieței în domeniul de activitate;
  • Intocmește rapoarte privind activitatea desfășurată;
  • Asigură completarea și menținerea la zi a bazei de date a companiei cu clienți și contracte;
  • Menține relația cu clientul pe toată durata derulării contractului;
  • Informează imediat șeful direct la apariția oricărei probleme importante care poate avea impact asupra desfășurării activității sale sau asupra companiei.

 

 

 

 

Te așteptăm în echipa noastră cu:

  • Pachet de salarizare motivant (salariu, tichete de masă, bonus de performanță);
  • Concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă;
  • Decontarea parțială a biletului de vacanță;
  • Tichete cadou pentru momente speciale (Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie etc.);
  • Asigurare medicală privată pentru siguranța ta;
  • Zile libere plătite pentru evenimente importante: căsătorie, nașterea unui copil, decesul unui membru al familiei, etc.;
  • Creștere profesională continuă prin oferirea de training intern, acces la diverse cursuri relevante în domeniu;
  • Mediu profesional dinamic;
  • Logistica necesară desfășurării activității.

 

 

trimite-ne mesajul
de intenție împreună cu cv-ul tău.