KEY ACCOUNT MANAGER CLIENȚI BUSINESS – Adrem

KEY ACCOUNT MANAGER CLIENȚI BUSINESS

15 aprilie 2025 KEY ACCOUNT MANAGER CLIENȚI BUSINESS București aplică

KEY ACCOUNT MANAGER CLIENȚI BUSINESS

 

Locație: București

Studii: Superioare tehnice specializarea electronică, energetică, automatizări.

Experiență:  Minimum 3 ani experiență în vânzări, de preferat în domeniul energetic, soluții

industriale, tehnologii noi etc.

 

Cunoștințe și abilități:

  • Cunoștințe solide privind tehnicile de promovare a produselor, a tehnicilor de vânzare și negociere;
  • Cunoștințe avansate privind piața energetică din România, a companiilor care activează în domeniu, precum și a potențialilor clienți pentru soluțiile specifice promovate;
  • Cunoștințe avansate în domeniul automatizări și SCADA;
  • Cunoștințe avansate în domeniul noilor tehnologii de generare/ cogenerare energie, surse regenerabile și eficiență energetică;
  • Cunoștințe generale privind bazele electrotehnicii și energeticii;
  • Cunoștințe solide în Contract Management și Account Management.
  • Cunoștințe generale privind legislația în domeniul energetic, surse regenerabile, eficiență energetică;
  • Cunoștințe generale privind legislația în domeniul organizării licitațiilor publice;
  • Cunoștințe avansate de limba engleza (citit, scris, vorbit) si suita MS Office;
  • Permis de conducere categoria B.
  • Abilitate decizională
  • Planificare și organizare
  • Managementul riscurilor
  • Orientare spre client si rezultate
  • Abilitati solide de comunicare
  • Negociere
  • Atenție la detalii

 

 

 

Responsabilități:

 

  • Promovează și vinde produsele și serviciile companiei în vederea îndeplinirii planului de vânzări;
  • Identifică surse de finanțare pentru proiecte și oportunități de vânzare, inițiază demersurile de accesare a fondurilor și răspunde de succesul aplicației de finanțare.
  • Vizitează regulat clienții pentru întreținerea de bune relații comerciale și identificarea nevoilor clientului; oferă consiliere și răspunsuri prompte la solicitările clienților;
  • Înțelege produsele și serviciile companiei astfel încât să poată evidenția principalele avantaje și beneficii pentru client;
  • Identifică permanent noi clienți și găsește oportunități de a prezenta serviciile și produsele companiei în vederea încheierii de contracte;
  • Acordă consultanță clienților privind caracteristicile produselor și condițiile de vânzare;
  • Analizează cererea de ofertă primită, generează și participă la ședințele organizate pe parcursul pregătirii ofertelor și transmite clientului oferta tehnică și comercială;
  • Ține legătura cu specialiștii din departamentul tehnic pentru clarificarea detaliilor tehnice aprofundate, acolo unde este cazul;
  • Negociază condițiile contractuale, întocmește și monitorizează finalizarea contractelor;
  • Identifică și rezolvă problemele apărute în derularea contractelor;
  • Este permanent la curent cu principalii competitori din domeniu, cu produsele și serviciile oferite de concurență. Participă activ în procesul de furnizare de informații referitoare la concurență;
  • Monitorizează activitatea competiției și tendințele pieței în domeniul de activitate;
  • Întocmește rapoarte privind activitatea desfășurată;
  • Asigură completarea și menținerea la zi a bazei de date a companiei cu clienți și contracte;
  • Menține relația cu clientul pe toată durata derulării contractului;
  • Informează imediat șeful direct la apariția oricărei probleme importante care poate avea impact asupra desfășurării activității sale sau asupra companiei.

 

 

 

Te așteptăm în echipa noastră cu:

  • Pachet de salarizare motivant (salariu, tichete de masă, bonus de performanță);
  • Concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă;
  • Decontarea parțială a biletului de vacanță;
  • Tichete cadou pentru momente speciale (Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie etc.);
  • Asigurare medicală privată pentru siguranța ta;
  • Zile libere plătite pentru evenimente importante: căsătorie, nașterea unui copil, decesul unui membru al familiei, etc.;
  • Creștere profesională continuă prin oferirea de training intern, acces la diverse cursuri relevante în domeniu;
  • Mediu profesional dinamic;
  • Logistica necesară desfășurării activității.

 

 

trimite-ne mesajul
de intenție împreună cu cv-ul tău.