INGINER OFERTARE SISTEME FOTOVOLTAICE – BUCURESTI – Adrem

INGINER OFERTARE SISTEME FOTOVOLTAICE

* Acest anunț a expirat, însă poți să ne trimiți un CV pentru anunțuri viitoare.
13 martie 2024 INGINER OFERTARE SISTEME FOTOVOLTAICE Bucuresti aplică

INGINER OFERTARE SISTEME FOTOVOLTAICE

Locație: București
Studii: Studii superioare finalizate, profil tehnic.
Experiență: Experiență de minimum 1 an pe un post similar, în domeniul sistemelor fotovoltaice

Cunoștințe:
• Cunoștințe despre sistemele fotovoltaice
• Cunoștințe despre susrse regenerabile;
• Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
• Cunoștințe avansate de limba engleză;

Abilități:
• Spirit de inițiativă, creativitate și flexibilitate;
• Bune abilități de organizare și gestionare a timpului; un nivel ridicat de etică de lucru și integritate morală;
• Bune abilități de comunicare;
• Abilități de negociere a ofertelor;
• Capacitate de analiză și sinteză;
• Capacitatea de a lucra în condiții de stres și în echipă;
• Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, flexibilitate la schimbările de strategie;
• Execuția lucrărilor la termenul și calitatea cerută;
• Permis de conducere cat. B.

Descrierea job-ului:
• Analizează cerințele proiectului (Caietul de sarcini, Fișa de date, Lista de echipamente).
• Efectuează vizite în teren pentru corelarea cerințelor din Caietul de sarcini cu situația existentă.
• Propune soluții tehnice optimizate d.p.d.v tehnic.
• Elaborează propunerea tehnică și comercială.
• Analizează d.p.d.v tehnic ofertele primite din piață și stabilește soluții optime.
• Propune echipamente/soluții în scopul dezvoltării și perfecționării domeniului de activitate al companiei.
• Participă la ședințele cu clientul final, pentru adaptarea soluțiilor tehnice propuse.
• Oferă suport echipei de execuție pe parcursul derulării proiectelor.
• Studiază documentația de ofertare primită și corelează specificațiile caietelor de sarcini cu specificațiile tehnice ale echipamentelor disponibile pe piață;
• Se consultă cu clienții, furnizorii și personalul din alte departamente în scopul elaborării estimărilor.
• Elaborează lista cu cereri de oferte, pentru lucrări și materiale necesare ofertării, către departamente interne și/sau către subcontractori.
• Colaborează cu departamentul de proiectare pentru a întocmi o soluție tehnică eficientă și optimizată din punct de vedere tehnic și comercial.
• Participă la prezentarea ofertei către beneficiar sau reprezentantul acestuia și apoi participă la toate etapele de negociere a ofertei.
• Asigură transferul complet al informațiilor din faza de ofertare către mangerul de proiect/ responsabilul cu urmărirea lucrării.
• Analizează și actualizează periodic costurile standard rezultate în scopul îmbunătățirii permanente a ofertelor întocmite pe baza estimărilor propuse.
• Transmite recomandări pentru strategia de reducere a costurilor de execuție.
• Construiește propria bază de date cu furnizori de materiale și subcontractori.

Beneficii:
• Pachet salarial competitiv;
• Bonusuri pentru performanţă;
• Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
• Program de lucru în sistem hibrid.
• Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.

trimite-ne mesajul
de intenție împreună cu cv-ul tău.

Trimite-ne scrisoare prin poștă la adresa:

Str. Emanoil Porumbaru, nr. 93-95, etaj 3, Sector 1, Bucuresti – în atenția Departamentului de Resurse Umane