ECONOMIST – Adrem

ECONOMIST

24 aprilie 2024 ECONOMIST Bucuresti aplică

ECONOMIST

Locație: București

Cerințe:

  • Studii superioare economice;
  • Experiență minim 3 ani pe un post similar;

Descrierea postului:

  • Operare documente contabile primare: facturi de achiziții, note de intrare/recepție stocuri, bonuri de consum, ordine de deplasare, deconturi, extrase bancare;
  • Alocarea în sistem a înregistrărilor efectuate pe conturi contabile și centre de cost conform metodologiei contabile existente și informațiilor primite;
  • Arhivarea și evidența documentelor contabile înregistrate;
  • Organizeaza și asigură efectuarea corectă și la timp a înregistrărilor în contabilitate, cronologic și sistematic, potrivit planurilor de conturi și normelor legale emise de instituțiile de reglementare legala pe baza documentelor justificative ale tuturor operațiunilor patrimoniale.
  • Asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a operatiunilor specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.);
  • Verifica jurnalele de vanzari si cumparari, verifica partenerii dpdv TVA, inactivitate, TVA la incasare, alte verificari conform legislatiei;
  • Aprofundarea permanenta a modificarilor legislative specifice activitatii pe care o desfasoara (stocuri, servicii, TVA);
  • Semnaleaze abaterile/ neconformitatile si contribuie la aplicarea procedurilor de corectare.

Cunoștințe și abilități:

  • Cunoștințe solide de contabilitate;
  • Cunoștințe foarte bune de legislație financiar – contabilitate;
  • Cunoștințe bune operare PC (Word, Excel); reprezintă un avantaj cunoașterea programului de contabilitate, Charisma ERP.
  • Spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie
  • Abilitate decizionala
  • Planificare si organizare
  • Managementul riscurilor
  • Orientare spre rezultate
  • Rezistenta la stres
  • Managementul timpului
  • Comunicare
  • Atentie la detalii
  • Capacitate de analiza si sinteza.

Beneficii:

  • Pachet salarial competitiv;
  • Bonusuri pentru performanţă;
  • Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
  • Program de lucru în system hibrid.
  • Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.

trimite-ne mesajul
de intenție împreună cu cv-ul tău.

Trimite-ne scrisoare prin poștă la adresa:

Str. Emanoil Porumbaru, nr. 93-95, etaj 3, Sector 1, Bucuresti – în atenția Departamentului de Resurse Umane