RESPONSABIL ACHIZIȚII – Adrem

RESPONSABIL ACHIZIȚII

15 aprilie 2025 RESPONSABIL ACHIZIȚII București aplică

RESPONSABIL ACHIZIȚII

Locație: București

Studii: Studii superioare în domeniul economic sau tehnic

Experienţă: Minimum 2 ani experienţă pe un rol similar

Cunoştinţe şi abilităţi:

  • Bune abilităţi de comunicare;
  • Buna planificare si organizare;
  • Orientare spre client și rezultate;
  • Buna gestiune a timpului si rezistenta la stres;
  • Abordare antreprenoriala a sarcinilor;
  • Bune cunoştinţe de Limba Engleză (citit, scris, vorbit);
  • Cunostinte avansate MS Office (Excel, Word).

Descrierea postului:

  • Asigură achiziția și aprovizionarea eficientă și eficace cu produse, servicii și/sau lucrări;
  • Centralizează solicitările și contactează potențiali furnizori;
  • Analizează și clarifică răspunsurile/ ofertele primite;
  • Evaluează furnizorii conform procedurilor interne;
  • Negociază condiții avantajoase pentru firmă și propune atribuirea în baza analizelor făcute;
  • Lansează contractele/comenzile și are grijă de intrarea lor în vigoare (semnare, confirmare, documentare, etc.)
  • Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor, dacă este cazul;
  • Asigură buna execuție a comenzilor/contractelor (respectarea calității, cantității, termenelor, documentelor și valorii mărfurilor/serviciilor livrate, ca plată furnizorilor);
  • Identifică furnizori noi și cunoaște piața;
  • Asigură fluxul de documente necesare executării comenzilor și contractelor și arhivarea lor conform procedurilor interne;
  • Monitorizează parametrii stabiliți (ex. costuri) și propune soluții de eficientizare;
  • Asigură obținerea documentației și aprobările specifice;
  • întocmește rapoartele cerute de managementul companiei, în mod corect și la timp.

 

Te așteptăm în echipa noastră cu:

  • Pachet de salarizare motivant (salariu, tichete de masă, bonus de performanță);
  • Concediu de odihnă în funcție de vechime în muncă;
  • Decontarea parțială a biletului de vacanță;
  • Tichete cadou pentru momente speciale (Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie etc.);
  • Asigurare medicală privată pentru siguranța ta;
  • Zile libere plătite pentru evenimente importante: căsătorie, nașterea unui copil, decesul unui membru al familiei, etc.
  • Creștere profesională continuă prin oferirea de training intern, acces la diverse cursuri relevante în domeniu;
  • Mediu profesional dinamic;
  • Logistica necesară desfășurării activității.

 

trimite-ne mesajul
de intenție împreună cu cv-ul tău.