COORDONATOR MARKETING – Adrem

COORDONATOR MARKETING

11 aprilie 2024 COORDONATOR MARKETING Bucuresti aplică

COORDONATOR MARKETING

Locație: București

Responsabilități:

  • Supervizarea si implementarea campaniilor anuale si sezoniere de marketing in stransa legatura cu echipa de vanzari;
  • Dezvoltarea de strategii de marketing dedicate diferitelor categorii de potentiali clienti ai Grupului Adrem;
  • O stransa colaborare cu echipele din companie pentru implementarea cat mai eficienta a campaniilor la nivel national, in functie de focus;
  • Monitorizarea campaniilor de marketing si optimizarea acestora;
  • Mentinerea si imbunatatirea colaborarilor cu firmele din domeniu (productie publicitara, accesorii…etc);
  • Asistenta la planificarea si executia diverselor conferinte, evenimente;
  • Capacitate de a prioritiza eficient proiectele în curs si prounere de noi proiecte;
  • Dezvoltarea materialelor de comunicare și a prezentarilor pentru brandurile din portofoliu;
  • Abilitatea de copywriting poate fi un plus, dar nu reprezintă o cerinta obligatorie;
  • Identificarea perspectivelor de vanzari si a cliențtlor potentiali, servicii de prezentare si vsnzare, precum si mentinerea unor relatii bune cu clientii;
  • Identificarea tendintelor si ideilor prin cercetarea industriei si a evenimentelor, publicațiilor si anunțurilor conexe;
  • Elaborarea de prezentari si oferte adaptate nevoilor clientilor vizati;
  • Examinarea riscurilor potentialele pentru oportunitatile de afaceri;
  • CRM, pregatirea de rapoarte saptamanale si lunare;
  • Analiza pietei in ceea ce priveste competitorii;
  • Atingerea obiectivelor lunare, trimestriale si anuale;
  • Gestionarea relatiei cu furnizorii externi pentru implementarea campaniilor marketing;
  • Monitorizarea si optimizarea campaniilor de marketing online;
  • Crearea de concept ale campaniilor de promovare impreuna cu departamentele de Vanzari, Client Management, Comunicare;
  • Implementarea comunicarii interne prin creare de afise, vizualuri, bannere, prezentari ale companiilor din Grup;
  • Analiza si monitorizarea pietei din domneniu, a competitiei pentru elaborarea strategiei de marketing.
  • Realizarea si interpretarea studiilor de piata in functie de directiile companiei;
  • Impreuna cu echipa stabileste directia strategiei de marketing in functie de nevoile companiei;
  • Dezvoltarea & propunea strategiei de social media (Facebook si Linkedin);
  • Analizarea perceptiei clientilor companiei pentru dezvoltarea strategiei de marketing in functie de focus si directie;
  • Gestionarea si propunea dezvoltarii site-urilor din Grup.

 

Ce ne dorim de la tine:

  • Experienta anterioara in marketing, minim 5 ani;
  • Cunostinte solide in domeniul marketingului online și offline;
  • Abilitati excelente de comunicare si negociere;
  • Orientare catre rezultate si capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;
  • Creativitate si capacitatea de a gasi solutii inovatoare pentru a atinge obiectivele de marketing;
  • Atentie mare la detalii, abilitati de analiza;
  • Abilitatea de a prioritiza și de a jongla cu mai multe proiecte;
  • Flexibilitate si abordare creativa a rezolvarii problemelor;
  • Abilitati interpersonale puternice cu capacitatea de a lucra independent si in colaborare;
  • Jucator de echipa, agil si bun comunicator.
  • Abilitatea demonstrata de a stabili obiective, de a respecta termenele limita si de a gestiona cu succes mai multe sarcini.

 

Beneficii:

  • Pachet de salarizare motivant (tichete masă, bonus de performanță);
  • Oportunități de dezvoltare profesională pe termen mediu și lung într-un mediu profesionist și dinamic în cadrul companiei.

trimite-ne mesajul
de intenție împreună cu cv-ul tău.

Trimite-ne scrisoare prin poștă la adresa:

Str. Emanoil Porumbaru, nr. 93-95, etaj 3, Sector 1, Bucuresti – în atenția Departamentului de Resurse Umane