Inginer Junior Service | SCADA & Automatizări Industriale – Adrem

MANAGER RISC ȘI CONFORMITATE

01 august 2025 MANAGER RISC ȘI CONFORMITATE București aplică

MANAGER RISC ȘI CONFORMITATE

 

Locație: București

Studii: Studii superioare finalizate cu diplomă de licență, preferabil în domeniul juridic, economic, inginerie.

Experiența: Minim 10 ani în domeniile: managementul riscurilor, audit intern, conformitate, guvernanță corporativă sau sisteme de management ISO.

 

Cunoștințe și abilități:

  • Cunoașterea standardelor în vigoare ISO 31000, ISO 37001;
  • Cunoștințe privind analiza și evaluarea riscurilor (matrici de risc, scoruri, metodologii);
  • Înțelegerea legislației privind conformitatea, anticorupția, etica organizațională și controale interne);
  • Cunoștințe limba engleză (scris, citit vorbit);
  • Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • Managementul riscului;
  • Planificare și organizare;
  • Orientare spre rezultate;
  • Rezistență la stres;
  • Managementul timpului;
  • Comunicare;
  • Atenție la detalii;
  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Permis de conducere cat. B.

 

Responsabilități:

  • Coordonarea procesului de identificare, evaluare și tratare a riscurilor operaționale, financiare, reputaționale și strategice.
  • Actualizarea periodică a Registrului de Riscuri și propunerea de planuri de acțiune pentru riscurile semnificative.
  • Integrarea principiilor ISO 31000 în procesele organizației, inclusiv în luarea deciziilor strategice.
  • Raportarea periodică a indicatorilor de risc către management.
  • Asigurarea conformității cu cerințele legale, contractuale si standardele internaționale aplicabile companiei.
  • Implementarea și supravegherea politicilor de etică, anticorupție și conduită profesională.
  • Organizarea de instruiri anuale privind etica și conformitatea pentru angajați.
  • Efectuarea de audituri interne tematice de conformitate și urmărirea implementării măsurilor corective.
  • Identifică necesitățile de instruire interne sau externe în domeniu pentru personalul organizației.
  • Colaborează cu departamentele din cadrul Direcției pentru îndeplinirea obiectivelor anuale.
  • Raportează lunar și semestrial către DMIR stadiul indicatorilor de performanță și stadiul acțiunilor în derulare, raportate la obiectivele anuale ale direcției.

 

 

Te așteptăm în echipa noastră cu:

  • Pachet de salarizare motivant (salariu, tichete de masă, bonus de performanță);
  • Concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă;
  • Decontarea parțială a biletului de vacanță;
  • Tichete cadou pentru momente speciale (Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie etc.);
  • Asigurare medicală privată;
  • Zile libere plătite pentru evenimente importante: căsătorie, nașterea unui copil, decesul unui membru al familiei, etc.;
  • Creștere profesională continuă prin oferirea de training intern, acces la diverse cursuri relevante în domeniu;
  • Mediu profesional dinamic;
  • Logistica necesară desfășurării activității.

 

 

 

trimite-ne mesajul
de intenție împreună cu cv-ul tău.