KEY ACCOUNT MANAGER CLIENȚI CASNICI
Locație: București
Studii: Superioare tehnice specializarea electronică, electrotehnică, energetică, automatizări sau
similar.
Experiență: minimum 2 ani pe un post similar
Cunoștințe și abilități:
- Cunoștințe avansate în domeniul noilor tehnologii de generare/ cogenerare energie, surse regenerabile și eficiență energetică;
- Cunoștințe avansate privind piața energetică din Romania, a companiilor care activează în domeniu, precum și a potențialilor clienți pentru soluțiile specifice promovate;
- Cunoștințe solide privind tehnicile de promovare a produselor, a tehnicilor de vânzare și negociere
- Cunoștințe solide privind activitatea, strategia și piețele pe care activează clienții;
- Cunoștințe solide privind procesele tehnice și de business ale clienților alocați;
- Cunoștințe solide în Contract Management și Account Management.
- Cunoștințe generale privind legislația în domeniul organizării licitațiilor publice;
- Cunoștințe generale de Project Management.
- Cunoștințe avansate de limba engleză (citit, scris, vorbit) si suita MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Permis de conducere categoria B
- Abilitate decizională
- Planificare și organizare
- Managementul riscurilor
- Orientare spre client si rezultate;
- Perseverență;
- Abilitati de comunicare si negociere;
Responsabilități:
- Ințelege produsele și serviciile companiei astfel încât să poată evidenția principalele avantaje și beneficii pentru client;
- Promovează și vinde produsele și serviciile companiei în vederea îndeplinirii planului de vânzări;
- Identifică permanent noi clienți și găsește oportunități de a prezenta serviciile și produsele companiei în vederea încheierii de contracte;
- Vizitează regulat clienții pentru întreținerea de bune relații comerciale și identificarea nevoilor clientului; oferă consiliere și răspunsuri prompte la solicitările clienților;
- Identifică surse de finanțare pentru proiecte și oportunități de vânzare, inițiază demersurile de accesare a fondurilor și răspunde de succesul aplicației de finanțare.
- Acordă consultanță clienților privind caracteristicile produselor și condițiile de vânzare;
- Analizează cererea de ofertă primită, generează și participă la ședințele organizate pe parcursul pregătirii ofertelor și transmite clientului oferta tehnică și comercială;
- Ține legatură cu specialiștii din departamentul tehnic pentru clarificarea detaliilor tehnice aprofundate, acolo unde este cazul;
- Negociază condițiile contractuale, întocmește și monitoriozează finalizarea contractelor;
- Identifică și rezolvă problemele apărute în derularea contractelor;
- Este permanent la curent cu principalii competitori din domeniu, cu produsele şi serviciile oferite de concurență.
- Participă activ în procesul de furnizare de informații referitoare la concurență;
- Monitorizează activitatea competiției și tendințele pieței în domeniul de activitate;
- Intocmește rapoarte privind activitatea desfășurată;
- Asigură completarea și menținerea la zi a bazei de date a companiei cu clienți și contracte;
- Menține relația cu clientul pe toată durata derulării contractului;
- Informează imediat șeful direct la apariția oricărei probleme importante care poate avea impact asupra desfășurării activității sale sau asupra companiei.
Te așteptăm în echipa noastră cu:
- Pachet de salarizare motivant (salariu, tichete de masă, bonus de performanță);
- Concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă;
- Decontarea parțială a biletului de vacanță;
- Tichete cadou pentru momente speciale (Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie etc.);
- Asigurare medicală privată pentru siguranța ta;
- Zile libere plătite pentru evenimente importante: căsătorie, nașterea unui copil, decesul unui membru al familiei, etc.;
- Creștere profesională continuă prin oferirea de training intern, acces la diverse cursuri relevante în domeniu;
- Mediu profesional dinamic;
- Logistica necesară desfășurării activității.