RESPONSABIL REGIUNE MENTENANȚĂ Bacău – Adrem

RESPONSABIL REGIUNE MENTENANȚĂ Bacău

22 iulie 2024 RESPONSABIL REGIUNE MENTENANȚĂ Bacău Bacău aplică

RESPONSABIL REGIUNE MENTENANȚĂ

 

Locaţie: Bacău

Studii: Studii superioare tehnice, specializare electrotehnică/ energetică/ electroenergetică, etc.

Experienta:

  • Experiență de minimum 3 ani în activități specifice sectorului distribuției energiei electrice;
  • Reprezintă un avantaj:
    • Experiență în coordonare și lucrări de construcții montaj rețele electrice;
    • Cunoștințe de analiză oferte pentru licitații lucrări ;
    • Experienţa în execuția liniilor electrice aeriene ((0.4-20 kV) și în cablu subteran (0,4-20 kV), posturi de transformare (20/0.4 kV);

 

Cunoștințe:

  • Cunoștințe temenice în domeniul electroenergeticii și a distribuției energiei electrice;
  • Cunoștințe avansate a prescripțiilor tehnice, standardelor, normelor și legislației din domeniul distribuției și utilizării energiei electrice.

 

Competențe:         

  • Spirit de inițiativă, creativitate și flexibilitate;
  • Bune abilități de organizare și gestionare a timpului; un nivel ridicat de etică de lucru și integritate morală;
  • Bune abilități de comunicare și coordonare;
  • Capacitatea de a lucra în condiții de stres și în echipă;
  • Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, flexibilitate la schimbările de strategie;
  • Cunoștințe avansate de MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Posesor carnet de conducere categoria B.

 

 

Descrierea rolului:

  • Coordonează execuția lucrărilor mixte în domeniul rețelelor electrice și de construcții montaj;
  • Participă activ la elaborarea strategiei și la identificarea unor oportunități de business pe termen mediu și lung a regiunii pentru activitatea de mentenanță;
  • Pe baza strategiei, propune planul anual de acțiuni în cadrul regiunii pentru activitatea de mentenanță fiind deschis și informând asupra includerii în plan a oportunităților de business;
  • Se asigură că obiectivele regiunii au trasabilitate în susținerea obiectivelor financiare, că sunt cunoscute de personalul angrenat în activitatea de mentenanță;
  • Primește de la clienți spre analiză și propuneri de completare/programare lunară, draft-urile programelor semestriale de mentenanță pentru lucrările planificate;
  • Urmărește la nivel central modul de execuție al lucrărilor/comenzilor primite de la clienți, încadrarea lor în termenele de finalizare impuse;
  • Centralizează de la Managerii Județeni situația materialelor rezultate din demontări și notifică clienții privind necesitatea ridicării acestora din teritoriu.

 

 

Beneficii:

  • Pachet salarial competitiv;
  • Bonusuri pentru performanţă;
  • Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
  • Oportunități de dezvoltare atât profesională, cât și personală, într-un mediu profesionist și dinamic.

 

trimite-ne mesajul
de intenție împreună cu cv-ul tău.

    Incarca CV *PDF, PPT

    Trimite-ne scrisoare prin poștă la adresa:

    Str. Emanoil Porumbaru, nr. 93-95, etaj 3, Sector 1, Bucuresti – în atenția Departamentului de Resurse Umane