Indiferent dacă ești la începutul carierei sau ai deja experiență, te invităm să ne cunoaștem. Companiile Adrem – Adrem Invest, Adrem Engineering, Adrem Link și Adrem Corporate (compania care include serviciile suport precum resurse umane, financiar, vânzări, management integrat și reglementări, marketing, comunicare și PMO) – îți oferă oportunitatea să-ți folosești cunoștințele și abilitățile în proiecte inovatoare, potrivite domeniului tău de expertiză.

COORDONATOR TEHNIC MENTENANTA

Locatie: Craiova
Experienta: Minimum 2 ani pe un post similar
Studii: Studii superioare în domeniul tehnic / energetic / electroenergetic

Daca detii:
• Cunoștințe temenice în domeniul electroenergeticii, cunoștinţe în domeniul distribuţiei energiei electrice;
• Cunoștințe solide în domeniul execuției și mentenanței rețelelor electrice;
• Cunoștințe avansate a prescripțiilor tehnice, standardelor, normelor și legislației din domeniul distribuției și utilizării energiei electrice.
• Bune abilități de organizare și gestionare a timpului; un nivel ridicat de etica de lucru și integritate morală;
• Bune abilități de comunicare și coordonare;
• Capacitatea de a lucra în condiții de stres și în echipă;
• Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, flexibilitate la schimbările de strategie;
• Execuția lucrărilor la termenul și calitatea cerută;
• Cunoștinte avansate de MS Office (Word, Excel, Power Point);
• Abilitate decizională;
• Carnet de conducere categoria B.

Daca poti face fata cu succes urmatoarelor atributii:
• Elaborează soluții tehnice și economice pentru serviciile / lucrările din organizație;
• Elaborează documentația tehnică necesară desfășurarii proceselor de producție din toate regiunile;
• Optimizează fluxurile și procesele existente;
• Gestionează contractele derulate în diferite regiuni prin coordonarea metodologică a responsabililor pe specializari regionali;
• Elaborează procedurile / instructiunile de lucru privind procesele de producție;
• Centralizează oportunitățile de business primite de la regiuni, elaborează fisele de identificare, le transmite Directorului Tehnic pentru avizare și apoi către Direcția Comercială;
• Asigură interacțiunea și comunicarea cu alte direcții;
• Centralizează cerințele de modificare a aplicațiilor utilizate, la cererea clienților sau la solicitări interne;
• Propune și implementează acțiuni în vederea optimizării continue a activitățiilor pentru sporirea eficienții muncii și îmbunătățirea nivelului de calitate a serviciilor prestate;
• Participă la acțiunile de formare profesională.
• Realizează lunar rapoarte privind încadrarea în buget, propune și implementează acțiuni de corecție / preventie;
• Raspunde de soluțiile tehnice elaborate pentru ofertele către clienți;
• Raspunde de conformitatea ofertelor tehnico economice elaborate;
• Raspunde de corectitudinea fișelor de identificare oportunitate;
• Raspunde de îndeplinirea indicatorilor de proces;

Și dacă valorile după care te ghidezi sunt implicarea, respectul, responsabilitatea, ambiția și rigurozitatea, trebuie să ne cunoaștem!

Noi iti oferim:
• Pachet salarial motivant și bonusuri pentru performanță;
• Beneficii non-financiare: certificări, training etc.;
• Oportunități de dezvoltare atât profesională, cât și personală, într-un mediu profesionist și dinamic.

Așadar, dacă îți dorești să te alături echipei noastre în calitate de COORDONATOR TEHNIC MENTENANTA, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail: jobs@adrem.ro sau contactează-ne la numărul de telefon: 0725 161 654.

ELECTRICIENI MONTAJ ECHIPAMENT ENERGETIC, ELECTRICIENI CIRCUITE SECUNDARE

Tip ofertă: Full time
Locație: Alba, Sibiu, Mures, Harghita, Ludus

1. Electrician montaj echipament energetic
Cerinte / Atributii:
• Studii medii, de specialitate in domeniul electric;
• Experienta de minimum 2 ani pe un post similar;
• Executa lucrari in posturi de transformare si in statii electrice;
• Montarea aparatajului, bare, conductori;
• Cablarea instalatiilor electrice dupa desen si scheme electrice;
• Executarea lucrarilor de lacatuserie;
• Permis de conducere categoria B, constituie un avantaj.

2. Electrician circuite secundare
Cerinte / Atributii:
• Studii medii, de specialitate in domeniul electric;
• Experienta de minimum 2 ani pe un post similar;
• Executa lucrari in posturi de transformare si in statii electrice;
• Executa circuite secundare pentru lucrari in statii electrice;
• Echipare tablouri electrice;
• Montarea echipamentelor electrice, realizarea conexiunilor cablurilor si conductoarelor in echipamentele electrice, verificarea si punerea in functiune a instalatiile electrice realizate;
• Permis de conducere categoria B, constituie un avantaj.

Ofertă:
• Pachet salarial motivant;
• Bonusuri pentru performanta;
• Beneficii non-financiare: certificari, training, etc.;
• Atmosfera benefica dezvoltarii profesionale si personale.

CITITOR CONTOARE ENERGIE ELECTRICA SI GAZ

Tip ofertă: Full time
Locație: Iasi, Botoșani, Vaslui, Suceava
Studii: studii medii
Experiență: Minim 1 an pe o funcţie similară

Responsabilităti:
• Încărcarea şi descărcarea terminalelor specifice activităţii de citire;
• Citirea contoarelor electrice şi de gaz pe zona alocată în termenul stabilit;
• Identificarea contoarelor nefuncţionale şi raportarea situaţiilor depistate;

Cunoştinţe şi abilităţi:
• Cunoştinţe privind aparatele de măsurare a energiei electrice şi a gazelor naturale;
• Un nivel ridicat de etică şi integritate morală;
• Bune abilităţi de organizare şi gestionare a timpului;
• Capacitatea de a stabili bune relaţii de lucru şi de a comunica eficient;
• Cunoştinţe minime de utilizare a unui echipament IT;
• Permis de conducere categoria B.

Ofertă:
• Pachet de salarizare motivant (inclusiv tichete de masă, bonus de performanță)
• Oportunități de dezvoltare profesională pe termen mediu și lung într-un mediu profesionist și dinamic în cadrul Grupului Adrem

RESPONSABIL ADMINISTRATIV

Tip ofertă: Full time
Locație: București
Experiență: Minim 2 ani pe un post similar
Studii: Studii superioare (profil tehnic sau economic)

Responsabilităti:
• Asigură activitatea de logistică și de protocol a companiei
• Gestionează relația cu proprietarii și furnizorii de servicii din toate punctele de lucru ale companiei
• Asigură interfața cu furnizorii de servicii ce privesc: întreținerea mijloacelor fixe și obiectelor de inventar, utilități, comunicație
• Negociază termenii contractuali pentru spațiile închiriate de companie, chiria luna și costul utilităților si menține o buna colaborare cu proprietarii spațiilor respective
• Urmărește plata la timp a facturilor aferente spațiilor închiriate, utilitaților și a serviciilor necesare pentru buna desfășurare a activității
• Gestionează și asigură achiziția de birotică conform contractului existent sau a solicitărilor aprobate de șefii de departamente, direcții
• Se ocupă cu aprovizionarea echipamentelor de lucru specifice activităților companiei
• Monitorizează logistic echipamentele de lucru și protecție alocate fiecarui centru
• Gestionează contracte administrative

Cunoștințe și abilități:
• Planificare, organizare și abilități decizionale
• Cunoștințe solide de comunicare și negociere
• Capacitate de analiză și sinteză
• Cunoștințe avansate de MS Office (Word, Excel, Microsoft Project, Visio)
• Permis de conducere categoria B.

Ofertă:
• Pachet salarial motivant
• Bonusuri pentru performanță
• Beneficii non-financiare: certificări, training etc.
• Oportunități de dezvoltare atât profesională, cât și personală, într-un mediu profesionist și dinamic