Indiferent dacă ești la începutul carierei sau ai deja experiență, te invităm să ne cunoaștem. Companiile Adrem – Adrem Invest, Adrem Engineering, Adrem Link și Adrem Corporate (compania care include serviciile suport precum resurse umane, financiar, vânzări, management integrat și reglementări, marketing, comunicare și PMO) – îți oferă oportunitatea să-ți folosești cunoștințele și abilitățile în proiecte inovatoare, potrivite domeniului tău de expertiză.

ELECTRICIAN

Locatie: Argeș

Dacă ești o persoană organizată, ai capacitatea de a stabili bune relații de lucru și de a comunica eficient și deții:
• Cunoștințe temeinice în domeniul electric, energetic și electrotehnic;
• Experiență de minim 2 ani pe un post similar;
• Permis de conducere categoria B;
• Autorizare ANRE gradul II B (constituie un avantaj);
• Disponibilitate pentru deplasări la nivel național.

Dacă poți face față cu succes următoarelor atribuții:
• Executarea lucrărilor de mentenanță și investiții pentru rețelele electrice;
• Verificarea instalațiilor electrice;
• Executarea lucrărilor în instalațiile electrice aflate în proprietatea operatorilor de distribuție a energiei electrice, la clienții acestora și a celor aflate în proprietatea persoanelor fizice și juridice;
• Participarea la intervențiile pentru prevenirea incidentelor și a avariilor, precum și remedierea urmărilor acestora;
• Verificarea zilnică a stării echipamentului de lucru și de protecție din propria dotare.

Și dacă valorile după care te ghidezi sunt implicarea, respectul, responsabilitatea, ambiția și rigurozitatea, trebuie să ne cunoaștem!

Noi îți oferim:
• Pachet salarial motivant și bonusuri pentru performanță;
• Beneficii non-financiare: certificări, training etc.;
• Oportunități de dezvoltare atât profesională, cât și personală, într-un mediu profesionist și dinamic.

Așadar, dacă îți dorești să te alături echipei noastre în calitate de ELECTRICIAN, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail: jobs@adrem.ro sau contactează-ne la numărul de telefon: 0725 161 654.

ELECTRICIAN

Locatie: Dolj

Dacă ești o persoană organizată, ai capacitatea de a stabili bune relații de lucru și de a comunica eficient și deții:
• Cunoștințe temeinice în domeniul electric, energetic și electrotehnic;
• Experiență de minim 2 ani pe un post similar;
• Permis de conducere categoria B;
• Autorizare ANRE gradul II B (constituie un avantaj);
• Disponibilitate pentru deplasări la nivel național.

Dacă poți face față cu succes următoarelor atribuții:
• Executarea lucrărilor de mentenanță și investiții pentru rețelele electrice;
• Verificarea instalațiilor electrice;
• Executarea lucrărilor în instalațiile electrice aflate în proprietatea operatorilor de distribuție a energiei electrice, la clienții acestora și a celor aflate în proprietatea persoanelor fizice și juridice;
• Participarea la intervențiile pentru prevenirea incidentelor și a avariilor, precum și remedierea urmărilor acestora;
• Verificarea zilnică a stării echipamentului de lucru și de protecție din propria dotare.

Și dacă valorile după care te ghidezi sunt implicarea, respectul, responsabilitatea, ambiția și rigurozitatea, trebuie să ne cunoaștem!

Noi îți oferim:
• Pachet salarial motivant și bonusuri pentru performanță;
• Beneficii non-financiare: certificări, training etc.;
• Oportunități de dezvoltare atât profesională, cât și personală, într-un mediu profesionist și dinamic.

Așadar, dacă îți dorești să te alături echipei noastre în calitate de ELECTRICIAN, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail: jobs@adrem.ro sau contactează-ne la numărul de telefon: 0725 161 654.

ELECTRICIAN

Locatii judetene: Olt

Dacă ești o persoană organizată, ai capacitatea de a stabili bune relații de lucru și de a comunica eficient și deții:
• Cunoștințe temeinice în domeniul electric, energetic și electrotehnic;
• Experiență de minim 2 ani pe un post similar;
• Permis de conducere categoria B;
• Autorizare ANRE gradul II B (constituie un avantaj);
• Disponibilitate pentru deplasări la nivel național.

Dacă poți face față cu succes următoarelor atribuții:
• Executarea lucrărilor de mentenanță și investiții pentru rețelele electrice;
• Verificarea instalațiilor electrice;
• Executarea lucrărilor în instalațiile electrice aflate în proprietatea operatorilor de distribuție a energiei electrice, la clienții acestora și a celor aflate în proprietatea persoanelor fizice și juridice;
• Participarea la intervențiile pentru prevenirea incidentelor și a avariilor, precum și remedierea urmărilor acestora;
• Verificarea zilnică a stării echipamentului de lucru și de protecție din propria dotare.

Și dacă valorile după care te ghidezi sunt implicarea, respectul, responsabilitatea, ambiția și rigurozitatea, trebuie să ne cunoaștem!

Noi îți oferim:
• Pachet salarial motivant și bonusuri pentru performanță;
• Beneficii non-financiare: certificări, training etc.;
• Oportunități de dezvoltare atât profesională, cât și personală, într-un mediu profesionist și dinamic.

Așadar, dacă îți dorești să te alături echipei noastre în calitate de ELECTRICIAN, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail: jobs@adrem.ro sau contactează-ne la numărul de telefon: 0725 161 654.

ELECTRICIAN

Locatii judetene: Teleorman

Dacă ești o persoană organizată, ai capacitatea de a stabili bune relații de lucru și de a comunica eficient și deții:
• Cunoștințe temeinice în domeniul electric, energetic și electrotehnic;
• Experiență de minim 2 ani pe un post similar;
• Permis de conducere categoria B;
• Autorizare ANRE gradul II B (constituie un avantaj);
• Disponibilitate pentru deplasări la nivel național.

Dacă poți face față cu succes următoarelor atribuții:
• Executarea lucrărilor de mentenanță și investiții pentru rețelele electrice;
• Verificarea instalațiilor electrice;
• Executarea lucrărilor în instalațiile electrice aflate în proprietatea operatorilor de distribuție a energiei electrice, la clienții acestora și a celor aflate în proprietatea persoanelor fizice și juridice;
• Participarea la intervențiile pentru prevenirea incidentelor și a avariilor, precum și remedierea urmărilor acestora;
• Verificarea zilnică a stării echipamentului de lucru și de protecție din propria dotare.

Și dacă valorile după care te ghidezi sunt implicarea, respectul, responsabilitatea, ambiția și rigurozitatea, trebuie să ne cunoaștem!

Noi îți oferim:
• Pachet salarial motivant și bonusuri pentru performanță;
• Beneficii non-financiare: certificări, training etc.;
• Oportunități de dezvoltare atât profesională, cât și personală, într-un mediu profesionist și dinamic.

Așadar, dacă îți dorești să te alături echipei noastre în calitate de ELECTRICIAN, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail: jobs@adrem.ro sau contactează-ne la numărul de telefon: 0725 161 654.

ELECTRICIAN MASURA

Locatii judetene: Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt si Valcea

Cunostinte si abilitati:
• Cunoștințe privind aparatele de măsurare a energiei electrice;
• Cunoștințe de electrotehnică;
• Permis de conducere categoria B;
• Autorizare ANRE gradul II B constituie un avantaj;
• Disponibil la relocare zona BANAT;
• Experiența anterioară în montarea contoarelor electrice constituie un avantaj.

Descrierea postului:
• Execuția în teren a lucrărilor de montare contoare;
• Deconectare/reconectare din contor monofazat sau firida de distribuție a consumatorilor cu grup de măsură monofazat în montaj direct;
• Completarea documentelor cu regim special specifice activităților de montare/demontare contoare/sigilii;
• Ținerea evidenței sigiliilor, contoarelor și dispozitivelor;
• Montarea și punerea în funcțiune a diverselor instalații electrice.

Oferta:
• Pachet salarial competitiv;
• Program de lucru flexibil;
• Bonusuri pentru performanță;
• Beneficii non-financiare: certificări, training etc.;
• Atmosferă benefică dezvoltării profesionale și personale.

Dacă îți dorești să te alături echipei noastre în calitate de ELECTRICIAN MĂSURĂ, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail: jobs@adrem.ro sau contactează-ne la numărul de telefon: 0735 806 776.

ELECTRICIAN MASURA

Locatii judetene: Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt si Valcea

Cunostinte si abilitati:
• Cunoștințe privind aparatele de măsurare a energiei electrice;
• Cunoștințe de electrotehnică;
• Permis de conducere categoria B;
• Autorizare ANRE gradul II B constituie un avantaj;
• Disponibil la relocare zona BANAT;
• Experiența anterioară în montarea contoarelor electrice constituie un avantaj.

Descrierea postului:
• Execuția în teren a lucrărilor de montare contoare;
• Deconectare/reconectare din contor monofazat sau firida de distribuție a consumatorilor cu grup de măsură monofazat în montaj direct;
• Completarea documentelor cu regim special specifice activităților de montare/demontare contoare/sigilii;
• Ținerea evidenței sigiliilor, contoarelor și dispozitivelor;
• Montarea și punerea în funcțiune a diverselor instalații electrice.

Oferta:
• Pachet salarial competitiv;
• Program de lucru flexibil;
• Bonusuri pentru performanță;
• Beneficii non-financiare: certificări, training etc.;
• Atmosferă benefică dezvoltării profesionale și personale.

Dacă îți dorești să te alături echipei noastre în calitate de ELECTRICIAN MĂSURĂ, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail: jobs@adrem.ro sau contactează-ne la numărul de telefon: 0735 806 776.

SPECIALIST COMUNICARE INTERNA

Locație: Bucuresti, Brasov, Cluj, Craiova
Experienta: Minimun 3 ani experienta pe un rol similiar
Studii: Superioare – Comunicare si Relatii Publice, Jurnalism, Sociologie, Marketing;

Descrierea postului:
• Participa la elaborarea strategiei anuale de comunicare interna;
• Urmareste si gestioneaza strategia de comunicare interna, asigurandu-se de indeplinirea obiectivelor setate;
• Creeaza, implementeaza si urmareste desfasurarea proiectelor de comunicare interna;
• Concepe, editeaza si distribuie materiale de comunicare interna;
• Adapteaza mesajele de comunicare in interna conform diverselor tipuri de canale utilizate si audienta adresata;
• Faciliteaza procesul de comunicare in interiorul companiei;
• Implementeaza organizarea si desfasurarea diverselor evenimente de comunicare la care participa compania si angajatii companiei;
• Gaseste, evalueaza si propune noi canale si tactici de comunicare in concordanta cu tendintele specifice ale pietei;
• Asigura implementarea (la timp si la calitatea asteptata) si dezvoltarea tuturor proiectelor de comunicare prevazute in planul anual;
• Asista la actualizarea permanenta a site-ului, linkedin-ului companiei pentru a promova eficient imaginea si serviciile companiei;
• Dezvolta si distribuie, prin canalele interne potrivite, mesaje conform strategiei;
• Urmareste si se incadreaza in bugetul alocat activitatilor gestionate;
• Colaboreaza cu diversi furnizori de servicii pentru a indeplini cu succes planul de comunicare ;
• Se deplaseaza in tara pentru implementarea proiectelor de comunicare interna;
• Colaboreaza cu departamentul de Marketing pe proiectele de marcom comune ;
• Colaboreaza cu diverse departamente din cadrul companiei pentru a-si atinge obiectivele setate .

Cunostinte si abilitati:
• Abilitati excelente de scriere si vorbire;
• Excelente abilitati de comunicare si socializare;
• Creativitate, empatie, diplomatie, flexibilitate;
• Capabilitatea de a comunica eficient cu categorii diverse de public;
• Abilitati excelente de prezentare;
• Cunostinte practice despre branding si strategii de comunicare aplicate;
• Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
• Cunostinte avansate de Limba Engleza (citit, scris, vorbit);
• Permis de conducere categoria B.

Beneficii:
• Pachet salarial motivant
• Bonusuri pentru performanta
• Beneficii non-financiare: certificari, training, etc.
• Atmosfera benefica dezvoltarii profesionale si personale.

ELECTRICIENI MONTAJ ECHIPAMENT ENERGETIC, ELECTRICIENI CIRCUITE SECUNDARE

Tip ofertă: Full time
Locație: Campina, Brasov

1. Electrician montaj echipament energetic
Cerinte / Atributii:
• Studii medii, de specialitate in domeniul electric;
• Experienta de minimum 2 ani pe un post similar;
• Executa lucrari in posturi de transformare si in statii electrice;
• Montarea aparatajului, bare, conductori;
• Cablarea instalatiilor electrice dupa desen si scheme electrice;
• Executarea lucrarilor de lacatuserie;
• Permis de conducere categoria B, constituie un avantaj.

2. Electrician circuite secundare
Cerinte / Atributii:
• Studii medii, de specialitate in domeniul electric;
• Experienta de minimum 2 ani pe un post similar;
• Executa lucrari in posturi de transformare si in statii electrice;
• Executa circuite secundare pentru lucrari in statii electrice;
• Echipare tablouri electrice;
• Montarea echipamentelor electrice, realizarea conexiunilor cablurilor si conductoarelor in echipamentele electrice, verificarea si punerea in functiune a instalatiile electrice realizate;
• Permis de conducere categoria B, constituie un avantaj.

Ofertă:
• Pachet salarial motivant;
• Bonusuri pentru performanta;
• Beneficii non-financiare: certificari, training, etc.;
• Atmosfera benefica dezvoltarii profesionale si personale.

OPERATOR CITIRE CONTOARE CONTOARE ENERGIE ELECTRICA SI GAZ

Tip ofertă: Full time
Locație: Craiova
Studii: studii medii / superioare
Experiență: Minim 1 an pe o funcţie similară

Responsabilităti:
• Încărcarea zilnică a bazei de date cu citirile programate;
• Atribuirea unităţilor de citire fiecărui cititor;
• Preluarea zilnică a fişierelor cu datele aferente citirilor efectuate de către cititori;
• Validarea în termen a datelor primite de la cititori prin aplicaţia informatică utilizată;
• Verificarea corectitudinii indexelor şi fotografiilor introduse de cititor şi dispunerea masurilor de repetare a citirii sau fotografierii în cazul unor citiri cu fotografii ilizibile;
• Transmiterea zilnică pentru centralizare a fişierelor cu citirile efectuate;
• Monitorizarea unităţilor de citire, verificand stadiul de realizare a activităţii de citire şi dacă acestea sunt închise la timp;
• Întocmirea rapoartele specifice activităţii de citire;
• Acordarea asistenţei cititorilor arondaţi în vederea rezolvării problemelor apărute pe teren.

Cunoştinţe şi abilităţi:
• Bune cunoştinţe informatică şi operare baze de date;
• Cunoştinţe operare PC, MS Office ( Word, Excel );
• Bune aptitudini de organizare şi gestionare a timpului de lucru;
• Bune abilităţi de comunicare şi interrelaţionare.

Ofertă:
• Pachet salarial competitiv;
• Bonusuri pentru performanţă.

CITITOR CONTOARE ENERGIE ELECTRICA SI GAZ

Tip ofertă: Full time
Locație: Moldova, Transilvania, Banat
Studii: studii medii
Experiență: Minim 1 an pe o funcţie similară

Responsabilităti:
• Încărcarea şi descărcarea terminalelor specifice activităţii de citire;
• Citirea contoarelor electrice şi de gaz pe zona alocată în termenul stabilit;
• Identificarea contoarelor nefuncţionale şi raportarea situaţiilor depistate;

Cunoştinţe şi abilităţi:
• Cunoştinţe privind aparatele de măsurare a energiei electrice şi a gazelor naturale;
• Un nivel ridicat de etică şi integritate morală;
• Bune abilităţi de organizare şi gestionare a timpului;
• Capacitatea de a stabili bune relaţii de lucru şi de a comunica eficient;
• Cunoştinţe minime de utilizare a unui echipament IT;
• Permis de conducere categoria B.

Ofertă:
• Pachet de salarizare motivant (inclusiv tichete de masă, bonus de performanță)
• Oportunități de dezvoltare profesională pe termen mediu și lung într-un mediu profesionist și dinamic în cadrul Grupului Adrem

TREASURY MANAGER

Offer Full time
City: Bucharest

Position Summary:
Adrem Group of companies is a growing entrepreneurial business with an annual turnover of +60 Mil EUR and a team of about 1200 people.
Reporting to the Group CFO, the Treasury Manager will be responsible for managing the Group treasury operations and maintaining the communication with the financing banks.

Key Responsibilities:
• Oversee the cash management activities of the group;
• Coordinate the relationships with the financing banks of the group;
• Support the financial departments of each business units with respect to their requirements in terms of banking products (LoGs, factoring etc.);
• Ensure compliance with all conditions and covenants of the financing agreements and other requests from the banks;
• Advise management on short term and medium term liquidity risks;
• Assist the CFO in capital management and corporate finance projects;
• Prepare various projections & financial modelling as required by the CFO and colleagues from the financial departments.

Skillset and Experience:
• Degree in Economics, Business or Financial Management focus;
• Banking or treasury experience of at least 3 years;
• Strong knowledge of banking procedures and products;
• Team player with very good communication skills;
• Results oriented and ability to work under pressure;
• Proficiency in MS Office and English.

BID MANAGER

Tip ofertă: Full time
Locație: Craiova
Experiență: Minim 5 ani pe un post similar
Studii: Studii superioare (profil tehnic / economic / juridic)

Responsabilităti:
• Coordonează și derulează în mod optim procesul de pregătire a documentației pentru participarea în procedurile de licitație selectate;
• Analizează cu atenție documentațiile licitațiilor și ale cererilor de ofertă;
• Coordonează întocmirea devizelor de ofertă și depunerea dosarului pentru participarea la licitații;
• Este implicat activ în emiterea/solicitarea și obținerea documentelor de eligibilitate (Certificat Constatator ORC, Certificate taxe etc.);
• Menține legătura cu autoritățile contractante sau cu organizatorii licitațiilor;
• Colaborează cu personalul companiei pentru analizarea detaliată a caietelor de sarcini și întocmirea ofertelor tehnice și financiare;
• Depune oferta și este prezent la ședințele de deschidere a ofertelor (după caz);
• Urmărește parcursul ofertei;
• Are răspunderea integrală asupra ofertei finale, privind conformitatea cu cerințele;
• Furnizează informații specifice departamentelor implicate în proces, atât în faza de ofertare, cât și în cea de implementare;
• Monitorizează reglementările și condițiile de calificare pentru participarea la procedurile de achiziții publice și le aduce la cunoștință managementului companiei;
• Întocmește și întreține baza de date a tuturor contractelor și licitațiilor derulate / amânate / contestate;
• Întocmește rapoarte legate de activitățile curente (status licitații, planingul licitațiilor, excepții și aprobări aferente);
• Primește cererile de ofertă repartizate de către Directorul Comercial sau Directorul Comercial Adjunct, clarifică cu solicitanții toate elementele necesare elaborării ofertei și se asigură că oferta va fi emisă în conformitate;

Cerinte:
• Cunoștințe solide privind legile și reglementările românești și europene privind organizarea licitațiilor;
• Abilități și cunoștințe solide de vânzare și negociere;
• Cunoștințe despre legislația în domeniul achizițiilor publice;
• Cunoștințe generale privind sisteme SCADA și Automatizări;
• Cunoștințe solide de Limba Engleză (scris, citit, vorbit), nivel C1;
• Cunoștințe generale de Project Management;
• Cunoștințe avansate de MS Office (Word, Excel, Microsoft Project, Visio);
• Permis de conducere categoria B.

Ofertă:
• Pachet de salarizare motivant
• Bonusuri pentru performanță
• Beneficii non-financiare: certificări, training etc.
• Oportunități de dezvoltare atât profesională, cât și personală, într-un mediu profesionist și dinamic

RESPONSABIL ADMINISTRATIV

Tip ofertă: Full time
Locație: București
Experiență: Minim 2 ani pe un post similar
Studii: Studii superioare (profil tehnic sau economic)

Responsabilităti:
• Asigură activitatea de logistică și de protocol a companiei
• Gestionează relația cu proprietarii și furnizorii de servicii din toate punctele de lucru ale companiei
• Asigură interfața cu furnizorii de servicii ce privesc: întreținerea mijloacelor fixe și obiectelor de inventar, utilități, comunicație
• Negociază termenii contractuali pentru spațiile închiriate de companie, chiria luna și costul utilităților si menține o buna colaborare cu proprietarii spațiilor respective
• Urmărește plata la timp a facturilor aferente spațiilor închiriate, utilitaților și a serviciilor necesare pentru buna desfășurare a activității
• Gestionează și asigură achiziția de birotică conform contractului existent sau a solicitărilor aprobate de șefii de departamente, direcții
• Se ocupă cu aprovizionarea echipamentelor de lucru specifice activităților companiei
• Monitorizează logistic echipamentele de lucru și protecție alocate fiecarui centru
• Gestionează contracte administrative

Cunoștințe și abilități:
• Planificare, organizare și abilități decizionale
• Cunoștințe solide de comunicare și negociere
• Capacitate de analiză și sinteză
• Cunoștințe avansate de MS Office (Word, Excel, Microsoft Project, Visio)
• Permis de conducere categoria B.

Ofertă:
• Pachet salarial motivant
• Bonusuri pentru performanță
• Beneficii non-financiare: certificări, training etc.
• Oportunități de dezvoltare atât profesională, cât și personală, într-un mediu profesionist și dinamic

ELECTRICIAN CONSTRUCTII MONTAJ

Locatie: Disponibilitate deplasari-delegatii

Studii:
• Studii medii

Cerinte:
• Studii medii, de specialitate in domeniul electric sau competente dovedite in meseria de electrician retele electrice
• Apt pentru lucrari la inaltime
• Constitue un avantaj: Experienta pe un post similar, autorizatie ANRE, permis de conducere categoria B, cunostinte de lacatusarie mecanica
• Disponibilitate pentru lucru in program prelungit si deplasari frecvente ptr executarea de lucrari in regim constructii montaj pe diverse santiere din tara

Atributii:
Executa lucrari in instalatii electrice de joasa si medie tensiune ( linii electrice aeriene si subterane, posturi de transformare si statii electrice ):
• Montarea de aparataj electro – mecanic, bare, conductoare
• Cablarea instalatiilor electrice dupa desen si scheme electrice
• Realizarea conexiunilor cablurilor si conductoarelor in echipamentele electrice, verificarea si punerea in functiune a instalatiile electrice realizate
• Echipare tablouri electrice
• Executarea lucrarilor de lacatuserie
• Alte lucrari necesare conform proiectelor si documentatiilor tehnice

Oferta (bonusuri, beneficii):
• Pachet salarial competitiv
• Bonusuri pentru performanta
• Beneficii non-financiare: certificari, training, etc.
• Atmosfera benefica dezvoltarii profesionale si personale

LACATUS

Locatie: Campina

Studii:
• Absolvent studii medii / profesionale

Cerinte:
• Absolvent studii medii / profesionale in domeniul electric, curs calificare
• Experienta minim 2 ani pe un post similar
• Cunostinte:
– operare cu masini si echipamente
– asamblare de produse si echipamente
– lacatuserie si montaj

Responsabilitati:
• Executa lucrari specifice confectiilor metalice (debitari, ajustari, gauriri, indoiri, vopsiri etc)
• Executa lucrari specifice atelierelor mecanice
• Raspunde de buna organizare a locului de munca precum si de intretinerea materialelor si echipamentelor de lucru pe care le are spre utilizare;
• Raspunde de calitatea lucrarilor executate

Oferta (bonusuri, beneficii):
• Pachet salarial competitiv
• Bonusuri pentru performanta
• Beneficii non-financiare: certificari, training, etc.
• Atmosfera benefica dezvoltarii profesionale si personale

ELECTRICIAN

Locatie: Campina

Studii:
• Studii medii de specialitate in domeniul electric

Cerinte:
• Studii medii, de specialitate in domeniul electric
• Experienta de minimum 2 ani pe un post similar
• Permis de conducere categoria B, constituie un avantaj

Responsabilitati:
• Experienta de minimum 2 ani pe un post similar
• Executa lucrari in posturi de transformare si in statii electrice
• Executa circuite secundare pentru lucrari in statii electrice
• Echipare tablouri electrice
• Montarea echipamentelor electrice, realizarea conexiunilor cablurilor si conductoarelor in echipamentele electrice, verificarea si punerea in functiune a instalatiile electrice realizate

Oferta (bonusuri, beneficii):
• Pachet salarial competitiv
• Bonusuri pentru performanta
• Beneficii non-financiare: certificari, training, etc.
• Atmosfera benefica dezvoltarii profesionale si personale

ELECTRICIAN

Locatie: Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava, Vaslui

Studii: medii / liceale, de specialitate in domeniul electric

Experienta: in domeniu de minim 2 ani

Responsabilitati:
Executa in teren lucrari de:
• inlocuire periodica contoare monofazate
• inlocuire periodica contoare trifazate
• inlocuire contoare monofazate defecte / la cerere
• inlocuire contoare trifazate defecte / la cerere
• deconectare/reconectare din contor monofazat sau firida de distributie a consumatorilor cu grup de masura monofazat in montaj direct;
• completeaza documente cu regim special specifice activitatilor de montare/demontare contoare/sigilii;
• tine evidenta sigiliilor, contoarelor si dispozitivelor;
• monteaza si pune in functiune diverse instalatii electrice.

Cunostinte si abilitati:
• Cunostinte privind aparatele de masurare a energiei electrice;
• Cunostinte de electrotehnica;
• Permis de conducere categoria B;
• Autorizare ANRE gradul II B constitue un avantaj;
• Experienta anterioara in montare contoare electrice constituie un avantaj.

Oferta:
• Pachet salarial competitiv;
• Spor electrician – sofer;
• Autoturism pentru fiecare salariat, cu pastrare la domiciliu pentru deplasarea pe teren;
• Program de lucru flexibil;
• Bonusuri pentru performanta;
• Beneficii non-financiare: certificari, training, etc.;
• Atmosfera benefica dezvoltarii profesionale si personale.